سید هادی حسینی: مطمئنم استیضاح وزیر ورزش رأی نخواهد آورد

سخنگوی فراکسیون ورزش و همچنین نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مسئله اصلی ما ورزش نیست که طرح استیضاح وزیر را برخی از آقایان مطرح می کنند و باید به مسائل مهمتری پرداخته شود.

سید هادی حسینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: دغدغه اصلی ما این روزها ورزش نیست و باید برخی از آقایان به این نکته توجه داشته باشند که به مسائل مهمتری در مجلس شورای اسلامی بپردازند زیرا ما پس از گذشت ۵۰ سال در آوردگاه المپیک و پارالمپیک بهترین عملکرد را داشتیم و پرچم ایران را به اهتزاز در آوردیم اما برخی ها اکنون به دنبال استیضاح محمد عباسی هستند.

وی تصریح کرد: حدس من این است که بحث استیضاح وزیر ورزش و امور جوانان رأی نخواهند آورد چرا که بیشتر از ۲۵۰ نفر از محمد عباسی تقدیر کرده اند و اکنون برای استیضاح از وزیر پیش قدم نمی شوند.

* باید به عباسی وقت داد

وی ادامه داد: وزارت ورزش در ۵۰ سال اخیر در قالب سازمان اداره می شده و به تازگی به وزارتخانه تبدیل شده است و منطقی نیست که وزیر ورزش را برای سرعت زیر سئوال ببریم چراکه من معتقدم باید به محمد عباسی وقت بدهیم تا با دقت همه ضعف های ورزش کشور را برطرف سازیم.

* پس از بازگشت شش ماه ۲۰ درصد بودجه را ابلاغ نکرده اند

وی افزود: علیرغم گذشت شش ماه از سال هنوز ۲۰ درصد بودجه به وزارت ورزش ابلاغ نشده است و اکنون با چنین وضعی انتظارات زیادی از وزیر ورزش دارند.

*عباسی ضعف دارد!

حسینی خاطرنشان کرد: من معتقدم که وزیر ورزش و امور جوانان نیز ضعف هایی دارد چنانکه همه ما در جای جای مختلف و گوناگون ضعف هایی داشته ایم اما موضوع استیضاح عباسی در مقطع  کنونی به صلاح نیست که بخواهیم در این باره بحث کنیم.

*با بسیاری از بندهای استیضاح وزیر مخالفم!

وی تاکید کرد: با بسیار از بندهای استیضاح وزیر ورزش و امور جوانان که امروز پنجم مهر در خانه ملت مطرح شد مخالفم! مثلا دخالت در فدراسیون ها که در مجلس مطرح شد به دلیل اساسنامه غلط فدراسیون ها است و وزیر حق دارد دخالت کند زیرا وزیر می گوید من به فدراسیون ها بودجه اختصاص داده ام و توقع نظارت و باز خورد مناسب از آنها را دارم و یا در جایی دیگر که بحث ورزش با بحث جوانان ادغام شد و معتقدم خیلی صحیح نبود؛ زیرا ورزش و جوان خواه ناخواه با یکدیگر ارتباط دارند.

*ورزش روستایی و عشایری باریاست جعفری شکوفا خواهد شد

از دیگر بندهای استیضاح بحث فدراسیون عشایری بود که حسینی در پایان اشاره کرد: حضور جعفری رئیس فدراسیون ورزش روستایی و عشایری که از جمله نیروهای کارآمد در امر ورزش است باعث شکوفایی و رونق ورزش در این سطح خواهد شد اما باید به این نکته توجه داشت که تحقق این مهم با تامین منابع مالی فدراسیون روستایی و عشایری صورت می گیرد که در حال حاضر متاسفانه در بحث اعتبارات مالی مشکلات بسیاری داریم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.