“سیروس مقدم” به خوبی با مدیوم تلویزیونی آشناست

۱۴فروردین۱۳،

“سیروس مقدم” جزء معدود کارگردانانی بوده که به خوبی مدیون تلویزیون را می شناسد.

“مونا فرجاد”، بازیگر مجموعه “پایتخت ۲” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: آثار “سیروس مقدم” و به خصوص “پایتخت ۲” سبب شد تا مردم برای مدتی هم که شده از تماشای شبکه های بی محتوای ماهواره دور شدند.

وی افزود: “سیروس مقدم” جز معدود کارگردانانی است که مدیوم تلویزیون را خوب می شناسد و آثارش مخاطبان بسیاری را جذب می‌کند.

فرجاد با اشاره به نقش کوتاه خود در مجموعه تلویزیونی “پایتخت ۲” تصریح کرد: طی تماس و گفتگویی با دستیار کارگردان من متوجه کوتاهی نقش خود شدم ولی به سبب شرایط و سبک ویژه این کارگردان دوست داشتم در “پایتخت ۲” بازی کنم.

این بازیگر با اشاره به فیلمنامه مجموعه “پایتخت ۲” اظهار داشت: “محسن تنابنده” به طرز بسیار خوب و موشکافانه ای نگارش “پایتخت ۲” را عهده دار شد و هیچ اتفاقی را بی سبب در فیلمنامه قرار نداد.

فرجاد ابراز داشت: در آثاری که توسط “سیروس مقدم” کارگردانی می گردد بازیها پخته و موضوعات و سکانسها همه طبیعی به نظر می رسد و من از حضور و همکاری در این پروژه لذت بردم.

وی ضمن تشکر ویژه از تهیه کننده و کارگردان این مجموعه گفت: از بچگی در خانواده  ای هنرمند بزرگ شدم و کار خوب را می شناسم و معتقدم تیمی که سیروس مقدم دور خود جمع کرده جزء بهترینهای سینما و تلویزیون ایران است.

فرجاد تصریح کرد: در “پایتخت ۲” همه مثل یک خانواده صمیمی با یکدیگر بودیم و من تشکر ویژه ای از “ریما رامین فر” و “محسن تنابنده” دارم.

این بازیگر با اشاره به سخت ترین مرحله کار در “پایتخت ۲” اظهار داشت: هر کاری سختی یا بهتر بگویم فراز و فرود خود را دارد ولی تصادف بچه های تیم  تولید غم انگیزترین اتفاق بود.

وی تصریح کرد: ای کاش این اتفاق نمی‌افتاد ولی با توجه به شناختی که از کودکی از لطف و محبت “سید عزت الله ضرغامی” رئیس رسانه ملی دارم از وی می‌خواهم که به این جوانان کمک کند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.