سیزدهمین جشن خانه موسیقی به معرفی کتب برگزیده اختصاص دارد

نوربخش خبر داد/

مدیرعامل خانه موسیقی از معرفی بهترین کتاب سال موسیقی خبر داد و گفت: قرار بر این شده که در بخش رقابتی جشن خانه موسیقی هرسال برترین های یک رشته را معرفی کنیم از همین رو سیزدهمین جشن خانه موسیقی تنها به معرفی برگزیدگان کتاب اختصاص دارد.

حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی ضمن بیان این مطلب در توضیح کم و کیف برگزاری سیزدهمین جشن خانه موسیقی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: تازه‌ترین جشن خانه موسیقی در تاریخ ۱۷ مهرماه در برج میلاد برگزار می‌شود و مطابق هر سال اجراهای متعددی از موسیقی نواحی، موسیقی ایرانی، موسیقی نواحی خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: علاوه بر اجراهای متعدد از تعدادی از هنرمندان موسیقی تقدیر خواهد شد و تندیس خانه موسیقی در آنها اهدا خواهد شد. مدیرعامل خانه موسیقی در ادامه با اشاره به چگونگی انتخاب هنرمندان برای تقدیر گفت: در طول تمام این سال‌ها از پیشکسوتان موسیقی تقدیر شده است و سعی می کنیم در انتخاب افراد برای تقدیر حقی از هیچ هنرمندی ضایع نشود.

نوربخش در پایان افزود: مهلت ارسال آثار مکتوب موسیقایی تا پایان شهریور است و پس از آن اعضای هیئت انتخاب و داوری کار بررسی و رای نهایی بر آثار را آغاز می‌کنند.

جشن خانه موسیقی هرساله به منظور نکوداشت سالگرد تاسیس این نهاد صنفی توسط اهالی موسیقی و به همت خانه موسیقی برگزار می‌شود از همین رو سیزدهمین دوره از به دبیری حمیدرضا نوربخش برگزار می‌شود.

منبع: مهر

انتشار این مطلب در بعد از ظهر روز سه شنبه، ۷ شهریور ، ساعت ۱۲:۱۸

مطالب مرتبط:

  • مطالب مرتبط با این مطلب یافت نشد.

موسیقی ایرانیان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.