سیزده قسمت برای ˝ستاره‌حیات˝ کافی نبود/شب شیشه‌ای از هفته آینده روی آنتن می‌رود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

کامران تفتی در گفت‌وگو با هنرآنلاین؛

کامران تفتی بازیگر سینما و تلویزیون از حضورش در سریال شب شیشه‌ای و پخش این سریال از شبکه سوم سیما خبر داد.

کامران تفتی در گفت‌وگو با خبرنگار سینما هنرآنلاین؛ دربارهٔ حضورش در سریال ستاره حیات گفت: نقشی که در این سریال بازی کردم، نقشی متفاوت نسبت به سایر مجموعه های تلویزیونی بود که تا کنون ایفا کرده ام.من بیشتر در نقش های خاکستری حضور داشتم و بازی ام در این سریال تجربه متفاوتی بود.

تفتی ادامه داد: نقشی که در ستاره حیات بازی کردم ، نقش یک پرستار بود که در اورژانس مشغول به کار است و در این پروژه به همراه بازیگران سینما و تلویزیون به فعالیت پرداختم. یکی از مشکلات این سریال این بود که سیزده قسمت بود، اگر تعداد این قسمت ها بیشتر بود مردم با این بیشتر ارتباط برقرار می کردند. برای مجموعه تلویزیونی با این مشخصات سیزده قسمت شبیه شوخی بود!

وی دربارهٔ فیلمی که به تازگی با بازی او وارد شبکه نمایش خانگی شده است گفت: فیلم عصیان به کارگردانی حسین قناعت مربوط به چهار سل پیش است که به تازگی در شبکه ویدئویی عرضه شده است.

تفتی دربارهٔ فعالیت هایش گفت: از هفته آینده سریال شب شیشه ای به کارگردانی مسعود رشیدی روی آنتن شبکه سه سیما می رود. در شب شیشه ای ایفاگر نقش اصلی داستان هستم و امیدوارم که مردم این سریال را بپسندند و با این مجموعه ارتباط برقرار کنند.
انتهای پیام/۴۰۱۳۳


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.