سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس با سرعت وارد بازار می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

بر اساس آخرین خبرها انتشار یافته، گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس هم‌اکنون در ۱۳ کشور جهان عرضه می‌شوند و به زودی در اختیار دیگر کاربران جهانی نیز قرار می‌گیرند.
 
 
شرکت مخابراتی Telenor اعلام کرد که اولین گوشی‌های هوشمند خود مبتنی بر سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس را از هفته قبل وارد مجارستان کرده است و از هم‌اکنون فروش این گوشی هوشمند در کشورهای صربستان و مونته‌نگرو نیز آغاز شده است.
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، این اوپراتور موبایلی همچنین اعلام کرد که در نظر دارد گوشی‌های هوشمند فایرفاکسی را در سال ۲۰۲۴ میلادی وارد آسیا کند.
 
به دنبال عرضه این محصول در منطقه آمریکای لاتین طی ماه اکتبر، گوشی‌های مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس پس از آن در بعضی کشورهای اروپایی هم عرضه شدند.
 
شرکت مخابراتی Deutsche Telekom طی چند هفته قبل عرضه گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس را از طریق شعبه خود موسوم به Telekom در کشور مجارستان و همچنین شعبه Cosmote در کشور یونان آغاز کرد.
 
اوایل سال جاری میلادی نیز شرکت مخابراتی Deutsche Telekom از طریق اوپراتور T-Mobile این گوشی هوشمند را به دست کاربران لهستانی رساند.
 
گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس هم‌اکنون در ۱۳ کشور جهان عرضه می‌شوند و به زودی در اختیار دیگر کاربران جهانی نیز قرار می‌گیرند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.