سیستم‌عامل گوشی‌های Xperia به‌روز شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مرکز Sony Mobile به عنوان واحد اصلی تولیدکننده تلفن‌های همراه سونی اعلام کرد که سیستم‌عامل اندروید را برای گوشی‌های هوشمند Xperia Z1 و Xperia Z Ultra به‌روز می‌کند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در این اقدام علاوه بر اینکه پایداری و قابلیت‌های اجرایی گوشی‌های سونی افزایش میابد، برای مدل Xperia Z1 ابزار Smart Social Camera به طور کامل عوض می‌شود. بنابراین ابزار Xperia Camera که در هنگام تصویربرداری مورد استفاده قرار می‌گیرد با سرعت بالاتر کار می‌کند و با تغییر در الگوریتم دوربین سبب می‌شود کاربران قابلیت‌های بیشتری هنگام تصویربرداری در اختیار داشته باشند.
 
برای گوشی هوشمند Xperia Z Ultra شرکت سونی قابلیت‌های نمایشگر لمسی را ارتقا داده است تا به هنگام استفاده همزمان از دو انگشت یا همچنین استفاده از قلم‌های هوشمند برای نوشتن و طراحی، کاربران گزینه‌های بیشتری پیش‌رو داشته باشد و مشکلی احساس نکند.
 
این نرم‌افزارهای به‌روز رسان برای هر دو گوشی هوشمند یاد شده سیستم نمایشگر را از نو کالیبره می‌کنند و این اطمینان را برقرار می‌سازند که تصاویر در آن به صورت شفاف و واضح به نمایش درمی‌آیند.
 
گفته شده است که با این به‌روز رسانی میزان مصرف باتری در دو گوشی سونی کاهش میابد و سرعت پردازش اطلاعات در این محصولات بیشتر می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.