سیل راه ارتباطی ۱۶ روستای مازندران را مسدود کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از انسداد راه ارتباطی ۱۶ روستای استان بر اثر وقوع سیلاب خبر داد.

سیل راه ارتباطی ۱۶ روستای مازندران را مسدود کرد

به گزارش ممتاز نیوز، حسینعلی محمدی شیرکلاهی در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان سوادکوه افزود: راه های این تعداد روستا در شهرستان های سوادکوه، بخش بلده نور و آمل واقع هستند که بر اثر جاری شدن سیلاب مسدود شدند.

وی اظهار داشت: همچنین محور کرج – چالوس از سمت جنوب به شمال در محدوده شهرستان کرج به علت جاری شدن گل و لای مسدود شده و در محدود کندوان نیز هشدارهای لازم صادر شده است.

این مسوول، استقرار سامانه بارشی را تا صبح روز جمعه در استان مازندران اعلام و اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده نیروهای انسانی نهادهای مربوط در حال بازگشایی مسیرهای ارتباطی روستاهای اشاره شده هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران ادامه داد: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای استان سمنان، برخی از روستاهای نقاط مشترک مازندران با سمنان نیز در زمان حاضر آماده باش هستند چرا که احتمال وقوع سیل در برخی از روستاهای هم مرز واقع در منطقه کیاسر وجود دارد.

محمدی با بیان اینکه وقوع سیلاب در استان تاکنون تلفات جانی نداشته است، گفت: سیل به بخشی از زیرساخت های روستاهای شهرستان های یاد شده از جمله راه ها خسارت وارد کرده است.

انتهای پیام/


حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.