سیم‌کارت های رایتل همچنان خریدار ندارد

این خبر امروز سهشنبه ۹ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

در حالی که فعالان حوزه بازار سیمکارت پیش بینی نموده بودند با آغاز iبه کار اپراتور سوم ، تحولی در این بازار ایجاد می گردد اما این امر میسر نشد.
یکی از فعالان این حوزه در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: با وجود اینکه عمر سیمکارت های ارغوانی رنگ رایتل در بازار iبه حدود یک سال می رسد اما این کالای ارتباطی تا کنون با تقاضای چندانی از سوی مشتریان روبرو نشده است.
“علی محمدی” در این باره افزود:سیمکارت های رایتل که با سه نوع دایمی، اعتباری و دیتا در بازار عرضه شده تا کنون نتوانسته بازار رقابتی را میان دو اپراتور دیگر ایجاد کند چرا که آنتن دهی ضعیف و ضعف پوشش دهی شبکه این اپراتور سبب شده تا مشتریان تمایل چندانی برای خرید این سیمکارت ها از خود نشان ندهند.
وی گفت: سیمکارت های ارغوانی رنگ دایمی ، اعتباری و دیتا رایتل با قیمت ۱۲۲ ، ۲۳ و ۲۳ هزار تومانی در بازار آزاد عرضه می گردد.
در همین حال یکی دیگر از فعالان این حوزه گفت: با وجود سیمکارت های اعتباری و ارزان قیمت همراه اول و اپراتور دوم مشتریان رغبت چندانی برای خرید این نوع سیمکارت ها نشان نمی دهند.
“شهرام مرادبیگی” افزود: iبه سبب اینکه این نوع سمیکارت ها iبه تازگی وارد بازار شده مشتریان اعتماد چندانی iبه این نوع سمیکارت ها ندارند iبه همین جهت تا کنون با بازار پررونقی برای این سیمکارت ها از سوی مشتریان روبرو نشده ایم.
به گزارش تفسیری موبنا، سیمکارت های نسل سومی در کنار خدماتی اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی، نسل سوم امکان استفاده از طیفی گسترده تر از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می نماید.
اینترنت پرسرعت،‌ انتقال دیتا، تلویزیون موبایل، بانکداری موبایل، خدمات مبتنی بر مکان و انواع امکانات تصویری از جمله این خدمات است.
اینترنت پهن باند بیسیم، ارایه انواع محتوای عمومی و تخصصی، برنامه‌های تلویزیونی و ویدیویی، خدمات بانکی و بانکداری و خدمات مبتنی بر مکان از جمله ویژگی های سیمکارت های نسل سومی iبه شمارمی آیند.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.