«سینا حجازی» خواننده تیتراژ برنامه «ویتامین ۳» شد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

1545127_705061156184326_977159180_nخواننده آهنگ پرطرفدار «ماما» به زودی و در سومین فعالیت تلویزیونی خود، تیتراژ برنامه «ویتامین ۳» را اجرا خواهد کرد.

سینا حجازی که اولین آلبوم رسمی اش در حال سپری کردن مراحل اداری اخذ مجوز است، از صبح شنبه، با آهنگ «یعنی صبح شده» بروی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

حجازی که پیش از این تجربه خواندن تیتراژ سریال «مسیر انحرافی» و «مسافرخونه سعادت» را در کارنامه اش دارد، این بار در فضایی انرژیک، تیتراژ یک برنامه صبجگاهی را می خواند تا این بار در آستانه اخذ مجوز های رسمی آلبومش، بتواند با گستره بیشتری از مخاطبان موسیقی ارتباط برقرار کند.

ترانه ملودی و تنظیم «یعنی صبح شده» را خود حجازی ساخته و سروده این آهنگ از صبح شنبه (فردا) روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

«سینا حجازی» دربارهٔ این همکاری گفت: «وقت و انرژی بسیاری برای هر چه بهتر شدن این آهنگ گذاشته ام و سعی کرده ام که آن انرژی مثبت صبحگاهی را به شنونده این آهنگ القا کنم.»

وی افزود: « باید تابوی همکاری با تلویزیون شکسته شود. هنرمندان داخلی با این قبیل همکاری ها برای فعالیت در داخل کشور بیشتر امیدوارتر می شوند و ادامه این روند قطعا به کلیت موسیقی کشور کمک خواهد کرد.»

گفتنی ست این خواننده در جشن مجله «چلچراغ» برنده «تندیس صدا» شده بود و قرار بود در روز جشن نیز به اجرایی برنامه بپردازد که در آخرین لحظات این برنامه به دلایل نامعلوم لغو شد.

این آهنگ به محض انتشار یافتن از «موسیقی ما» در دسترس دوستداران این خواننده قرار خواهد گرفت.

منبع: موسیقی ما


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. زهره:

    سینا خیلی ماهه امیدوارم موفق باشه تولدشم تازگیا بود امیدوارم ۱۰۰۰ساله بشه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.