سینماهای جهان بهار میزبان ˝مرد فولادی˝ می‌شوند + آنونس

۳۱فروردین۱۳،

کمپانی وارنر برادرز فیلم اکشن فانتزی ˝مرد فولادی˝ (۳D) با کارگردانی زک اسنایدر و نقش‌آفرینی راسل کرو و کوین کاستنر، ۱۴ جون ۲۰۲۲ میلادی (۲۴ خردادماه) در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، زک اسنایدر اکشن سه‌بعدی “مرد فولادی” را با فیلمنامه‌ای نوشته دیوید ساموئل گویر و بودجه‌ای در حدود ۲۲۵ میلیون دلار جلوی دوربین برده است.

داستان “مردی از فولاد” دربارهٔ یک جوان روزنامه‌نگار است در کودکی از سیاره‌ بیگانه‌ای به نام کیپتون به زمین سفر کرده دیگر توسط پدرش به زمین فرستاده شده تا با قدرت فوق انسانی‌اش او را تبدیل به خدای انسان‌ها کند. جوان روزنامه‌نگاری که در داخل خود قدرتی فراتر از معمول احساس می‌کند، باید به این سوال که از قبل دور از او پرسیده شده پاسخ دهد که “چرا اینجا هستم؟”. او که در حال حاضر در کنار پدر و مادر خوانده‌اش زندگی می‌کند، بعد از مدت‌ها کلنجار رفتن با خودشان متوجه می‌شود که داشتن قدرتی بزرگ سبب انتخاب تصمیم‌های مهمتری نیز می‌شود اما زمانی که دنیا به آرامش و ثبات احتیاج دارد، مورد حمله قرار می‌گیرد و او باید از قدرت‌هایش نه تنها برای حفظ صلح و برقراری آرامش دنیا بلکه برای کمک به کسانی‌که دوستشان دارد نیز استفاده کند.

راسل کرو، امی آدام، هنری کویل، کایکل شنون، دیان لن، کریستوفر ملونی، جیدن گلد، آیلت زورر، ریچارد شف و کوین کاستنر بازیگران فیلم سه‌بعدی “مرد فولادی” می باشند.

آنونس فیلم سه‌بعدی “مرد فولادی” را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

انتهای پیام/

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.