«سینما پرس» مسوولیت تولید خبر برای روابط عمومی مرکز صبا را به عهده گرفت

به دلیل کم کاری روابط عمومی مرکز صبا

سینماپرس-گروه تلویزیون ـ با وجود برخورداری مرکز صبا از دسترسی به هنرمندان مختلف، روابط عمومی این مرکز به جای تولید خبر که وظیفه و رسالت اصلی یک مجموعه برای معرفی آثارش هست، به کپی کردن خبر از سینماپرس روی آورده است.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، روابط عمومی مرکز صبا در اقدامی تأمل برانگیز خبر حوزه تلویزیون سینماپرس، با عنوان «صداوسیما انیمیشنی با موضوع وال استریت ساخت» را با گذشت یک روز از انتشار خبر برای کلیه رسانه ها تحت عنوان مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی صبا ارسال کرده است.

گفتنی است، روز جمعه خبرگزاری سینمای ایران در گفتگویی با فرنوش عابدی،کارگردان انیمیشن وال استریت خبر تولید و نمایش این انیمیشن را در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بر روی سایت خود قرار داده بود.

روابط عمومی شرکت صبا با وجود اینکه از لحاظ امکانات نیروی انسانی غنی است اما برای معرفی آثار و تولیداتشان برخلاف روند جاری به کپی کردن از سایر رسانه ها روی آورده است.

مسئول روابط عمومی مرکز صبا دلیل این کار را اطلاع رسانی بهتر برای این انیمیشن خواند و مدعی شد: به دلیل اینکه خبر تولید انیمیشن وال استریت یک روز پیش در این رسانه کار شده است پس از گذشت این زمان ایرادی برای ارسال آن به سایر رسانه ها وجود ندارد و این کار تنها برای بهتر معرفی شدن این تولید مرکز صبا صورت گرفته است.

بنابراین گزارش، کپی کردن خبرها توسط سایت های فارسی زبان دیگر و یا وبلاگ ها بدون دادن لینک به طور مکرر رخ میدهد ولی جای بسی تاسف است که یکی از روابط عمومی های سیما هم مبادرت به انجام چنین کاری کند. در این صورت ادعای رعایت کپی رایت چقدر بی معنی و پوچ جلوه میکند.

انتهای پیام/ ع.ت

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۵۱۰


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.