سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ۱۰ خرداد ماه کلید می خورد

۲۶اردیبهشت،

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه از آغاز سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از ۱۰ خرداد ماه ۹۲ در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگارممتازنیوز، حسن ربیعی در نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: مسابقات بین المللی قرآن بعنوان بزرگترین فعالیت قرآنی و فرهنگی همه ساله به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در کشور برگزار می گردد و امسال سی امین دوره این مسابقات از ۱۰ خردادماه آغاز می گردد .
وی با اعلام اینکه اختتامیه این مسابقات در روز مبعث برگزار می گردد ، افزود: این مسابقات بجهت حضور قوای ۳ گانه ، نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری و توجه خاص مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از اهمیت ویژه ای در کشور برخوردار است.
ربیعی با بیان اینکه این مسابقات تنها مسابقه قرآنی درجهان است که علاوه بر سطح حفظ و روخوانی در بخش پژوهش و تامل در آیات هم برگزار می گردد ، تصریح کرد: یکی از رویکردهای این دوره از مسابقات را ترویج اخلاق معنوی و قرآنی است .
مدیر کل حوزه ریاست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه فرایند اطلاع رسانی این مسابقات را دارای یک جدول زمان بندی ویژه و شامل اقدامات قبل ، حین و بعد از مسابقات توصیف و تاکید کرد: سیاست اطلاع رسانی در این مسابقات تنها توجه به بعد خبری نیست بلکه اطلاع رسانی جهت دار و تاثیر گذار هدف اصلی است.
وی از ترویج و تبلیغ اخلاق قرآنی بوسیله صداو سیما بجهت همزمانی این مسابقات با انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت : در بعد بین الملل این مسابقات حمایت از جبهه مقاومت بویژه در سوریه و لبنان مدنظر است.
ربیعی در پایان خاطر نشان کرد: با استفاده از ظرفیت صداو سیما و حوزه مجازی، فضای تبلیغاتی و اطلاع رسانی جهت دار را برنامه ریزی کرده ایم تا مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص این مسابقات را محقق کنیم./ز 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.