سی دی قرمز فاش شد!!!

۱۳خردادماه،

جریان فتنه و جریان انحرافی قرار است طی یک اقدام هماهنگ و برنامه های از پیش تعیین شده بزودی یک سی دی «سی دی قرمز» حاوی اسناد مجعول و مطالب ساختگی  علیه یکی از نامزدهای اصولگرا منتشر کرده و یکی دیگراز نامزدها را مورد حمایت قرار دهند.

این اقدام هماهنگ برای برهم زدن موازنه سیاسی و آرایش سیاسی انتخابات پیش روست.  خبرها حاکی از ان است که باند فتنه قرار است در دوسه روز مانده به انتخابات ائتلافی تاکتیکی را با جریان فتنه شکل داده و به سرعت از نامزدی خاص حمایت کنند تا میزان آرای وی را بالا ببرند.

چندی قبل نیز روزنامه  «بهار» با انتشار یافتن مطلبی برجسته  از سی دی قرمز سعی کرده بود  فضا را برای انتشار یافتن این سی دی افشاکننده آماده کند تا اهداف پیش بینی شده محقق شود.

بسیاری از تحلیل گران از مدت ها قبل نزدیکی دو جریان فتنه و انحراف را پیش بینی کرده بودند.

به نقل از فارس نیوز

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حسینعلی:

    ملت ایران ملتی بادانش ودراس ان رهبری فرزانه و
    ولی فیقه بادرجات عارفانه سیره هولایمان امیرالمومنین قراردارد به بانیان ومنحرفین وفتنه گران توصیه واندرزمی نمایم بعنوان سرباز ولایت افکارواعقایدشان رابدوشروع خفه خواهیم نمود ومطمئن باشند ریشه انقلاب اسلامی ایران باقیام عاشوراسیدوسالارشهیدان اباعبدالحسین پیوندخورده است وبه ریس جمهورزحمتکش وپرتلاش توصیه می نمایم دراین چند روزباقی مانده دولت پشتیبان ولایت ورهیری عزیرباشندتا مردم بزرگوار ایران همیشه ازدولتتان به نیکی یاد کنند خداونداخط مقاومت ورهبری امام خامنه را برجهان اسلام حکفرما کن

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.