شاتل متعالی‌ترین سازمان ICT کشور شد

۱۳م اسفند ،

 

شرکت آریا رسانه تدبیر، "شاتل"، با دریافت جایزه تعالی سازمانی در قالب تقدیرنامه سه ستاره توانست، عنوان سازمان متعالی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را به خود اختصاص دهد.
 
 به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از واحد اطلاع رسانی شرکت شاتل، در جشنواره ای که هر ساله به منظور ارزیابی و اعطای جایزه تعالی سازمانی (EFQM) در ایران، توسط موسسه مطالعات و بهره وری منابع انسانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار می گردد، شاتل توانست جایزه تعالی سازمانی (EFQM) را دریافت کند.
 
شاتل در حالی جایزه تقدیر سه ستاره‌ی تعالی سازمانی (EFQM) را از موسسه مطالعات و بهره وری منابع انسانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران دریافت کرد که در سال قبل نیز توانسته بود تقدیرنامه دو ستاره را دریافت کند.
 
گفتنی است، شرکت آریا رسانه تدبیر (شاتل) تنها شرکت فعال در حوزه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور بوده که تاکنون موفق به دریافت چنین سطحی از تعالی سازمانی شده است.
 
 در کل ایران نیز از میان ده‌ها هزار سازمان و صنعت مختلف، کم تر از سی سازمان از دیدگاه تعالی سازمانی، دارای این رتبه شناخته شده‌اند.
 
براساس این گزارش، جشنواره( EFQM) که هرساله به منظور ارزیابی و اعطای جایزه تعالی سازمانی (EFQM) در کشور برگزار می گردد، این امکان را فراهم کرده تا بسیاری از سازمان‌های ایرانی با مدل تعالی سازمانی آشنا شده و از آن به عنوان ابزاری برای اعمال روش‌های نوین مدیریتی در سازمان خود استفاده کنند.
 
شایان ذکر است حضور سازمان‌ها در فرآیند جایزه تعالی سازمانی نشان‌گر این است که سازمان‌های برتر ایرانی قصد دارند تا خود را با دیگر سازمان‌ها مقایسه کنند تا به این ترتیب گام‌های بلندتری را در مسیر تعالی برداشته و ضمن افزایش توان رقابتی، بر پایداری سازمان خود افزوده و در تحقق اهداف سازمانی به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.
 
بر همین اساس ، شرکت شاتل نیز همانند سایر سازمان‌های برتر ایرانی، دستاوردهای خود را در استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی، در چارچوب مدل تعالی سازمانی به اجرا گذاشت و توانست پس از دریافت تقدیرنامه دو ستاره در سال ۹۰، در سال جاری نیز جایزه تعالی را در قالب "تقدیرنامه سه ستاره" برای بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کسب کند.
 
در این مراسم، تندیس جایزه و لوح تقدیر سه ستاره تعالی سازمانی توسط احمد نخجوانی، مدیر عامل شاتل دریافت شد. 

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.