شادترین شرکت‌های فناوری جهان را بشناسید

۲۹فروردین۱۳،

 

شرکت‌های فعال در حوزه فناوری برای پیشی گرفتن از سایر رقبا تلاش می‌کنند با ارائه مزایای جانبی و امکانات رفاهی، میزان رضایتمندی شغلی کارمندان خود را افزایش دهند.
نتایج نظرسنجی پایگاه اینترنتی CareerBliss شادترین شرکت‌های فناوری در آمریکا را نشان می دهد و رتبه اول این فهرست به شرکت Intuit‌ اختصاص دارد.
 
رتبه دوم و سوم به ترتیب به شرکت‌های فناوری Texas Instruments‌ و Avaya تعلق گرفته است و شرکت گوگل که اغلب به عنوان ارائه دهنده بسته‌های جامع مزایای ویژه برای کارمندان – غذای رایگان، ارائه خدمات پزشکی، آرایشگاهی و بدنسازی در محل کار- شناخته می‌شود، در رتبه چهارم شادترین شرکت‌های فناوری جای گرفته است.
 
دو شرکت EMC corp‌ و اینتل نیز پس از گوگل در رتبه‌های پنجم و ششم جای گرفته‌اند و شرکت یاهو رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است.
 
این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد، میزان حقوق دریافتی کارمندان شرکت‌های فناوری بعنوان عامل تأثیرگذار بر میزان شادی و رضایتمندی شغلی خود محسوب نمی‌شود.
 
بطور مثال شرکت یاهو با میانگین دستمزد سالانه ۸۷ هزار دلار رتبه هشتم شادترین شرکت فناوری را به خود اختصاص داده است، اما دستمزد کارمندان شرکت Intuit که رتبه اول را کسب کرده است، ۱۰ هزار دلار کمتر از یاهو است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.