شادی نویانی برای شرکت درسمپوزیوم مجسمه و نقاشی پنزا راهی روسیه می گردد

۲۳خردادماه،

شادی نویانی نقاش و هنرمند چیدمانی برای شرکت در ششمین سمپوزیوم مجسمه و نقاشی پنزا که از ۲۶ مردادماه تا ۲۷ شهریورماه در شهر پنزا برگزار می گردد راهی روسیه می گردد.

شادی نویانی در گفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین با اعلام این خبرگفت: سمپوزیوم مجسمه و نقاشی پنزا در عرصه بین المللی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دراین دوره ۶۰ هنرمند از سراسر جهان دراین اتفاق هنری شرکت می کنند که از ایرانی من و کیانا غیایی و اسفندیار مراد پور حضور دارند.

او افزود: برنامه این سمپوزیوم به این شکل است که دراختیارمجسمه سازان یک سنگ مرمریا گرانیت گذاشته خواهد شد و در طول برگزاری سمپوزیوم باید یک مجسمه بسازند و دراختیار نقاشان نیز ۱۵ بوم به همواره وسائل مورد نیازشان گذاشته می گردد تا یک مجموعه نقاشی با موضوعی که درسمپوزیوم شرکت کرده اند، خلق کنند.

این نقاش با بیان این مطلب که تاکنون تجربه شرکت در سمپوزیوم نقاشی را نداشته است؛ گفت: به نظرم حضوردراین سمپوزیوم و خلق یک مجموعه درمدت زمان ۲۱ روز تجربه خوبی باشد. اما بی شک فرصتی فراهم نمی شود که تمام ریزکاری هایی که بر روی یک اثر در آتلیه ام انجام می دادم را در سمپوزیوم هم انجام بدهم. چون من بر روی یک تابلو حداقل یک ماه کار می کنم اما در این سمپوزیوم باید در مدت ۲۱ روز ۱۴ اثر را خلق کنم.

نویانی دربارهٔ مجموعه ای که در این سمپوزیوم خلق خواهد کرد گفت: دراین سمپوزیوم یک مجموعه نقاشی فیگوراتیو با تکنیک اکرولیک خلق خواهم کرد.

او همچنین دربارهٔ نمایشگاه انفرادی اش گفت: هنوز زمان برپایی این نمایشگاه را قطعی نکرده ام اما به احتمال بسیار در زمستان سال جاری مجموعه تازهی از نقاشی های دوست نداشتن تن را به نمایش خواهم گذاشت.

نویانی نقاشی این مجموعه را با تکنیک رنگ روغن کار می کند و تاکنون تعدادی از نقاشی های این مجموعه را در نمایشگاه های گروهی به نمایش گذاشته است.

او دربارهٔ انتخاب این نام برای این مجموعه گفت: همواره انسان ها از تن خود احساس رضایت ندارند و یکی از دغدغه های آنها چاقی و لاغری و پیری است، از این رو دراین مجموعه سعی کرده ام به این موضوع بپردازم.

انتهای پیام/

۳۲۰/۳۲


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.