شادی پیروزی در غزه پس از آتش بس +عکس

۰۲م آذر ،

شماری از مردم منطقه غزه شب قبل (چهارشنبه) پس از اعلام آتش بس با اسرائیل، به خیابان ها آمدند و ضمن گرامی داشتن یاد کشته شدگان حملات نظامی اسرائیل برای پیروزی کسب شده به شادمانی پرداختند.

عصر ایران: شماری از مردم منطقه غزه شب قبل (چهارشنبه) پس از اعلام آتش بس با اسرائیل، به خیابان ها آمدند و ضمن گرامی داشتن یاد کشته شدگان حملات نظامی اسرائیل برای پیروزی کسب شده به شادمانی پرداختند.

در حملات هشت روزه اسرائیل علیه منطقه غزه ۱۵۲ نفر کشته شدند که بخش بسیاری از آنها غیرنظامیان و کودکان بودند. در این مدت برای اولین مرتبه پس از ۲۰ سال شهر تل آویو پایتخت اسرائیل به وسیله موشک های گروه های مقاومت فلسطینی در غزه، مورد هدف قرار گرفت.

آتش بس میان گروه های فلسطینی در غزه و اسرائیل با میانجیگری مصر و تایید آمریکا، از ساعت ۱۰ و نیم شب قبل به وقت تهران ، اجرایی شد و دو طرف با پایبندی به آن، عملا به درگیری های ۸ روزه پایان دادند.

براساس بخشی از متن این توافق، اسرائیل متعهد شد به قتل سران گروه های فلسطینی پایان دهد و گذرگاه های منطقه غزه را باز نگه دارد و فعالیت عادی عبور و مرور اشخاص و انتقال کالا در آنها به صورت عادی بازگردد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.