“شاراپووا” فاتح رولان گاروس شد

جام جم آنلاین: ماریا شاراپووا تنیسور روس سید یک بانوان جهان امروز در فینال تنیس انفرادی بانوان گراند اسلم رولان گاروس پاریس سارا ارانی تنیسور ایتالیایی را شکست داد و فاتح این تورنمنت معتبر تنیس جهان شد.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، ماریا شاراپووا ۲۵ ساله در فینال رولان گاروس سارا ارانی تنیسور ایتالیایی که با شگفتی به این مرحله راه یافته بود را در دو ست پیاپی و با نتایج ۳-۶ و ۲-۶ شکست داد و فاتح این گراند اسلم یکی از چهار گرانداسلم فصل حرفه ای تنیس شد.

شاراپووا متولد سیبری با پیروزی در رولان گاروس به ده تنیسور تاریخی پیوست که توانسته اند جام قهرمانی هر چهار گرند اسلم تنیس حرفه ای جهان را به دست آورند.

شاراپووا هنگامی که فقط ۱۷ سال داشت در سال ۲۰۰۴ فاتح گرانداسلم ویمبلدون شد. وی در سال ۲۰۰۶ جام قهرمانی یواس اوپن را بالای سر برد. سپس در سال ۲۰۰۸ اوپن استرالیا را فتح کرد.

بنابراین با پیروزی در رولان گاروس این تنیسور نام آشنای جهان کلکسیون جام های چهارگانه گراند اسلم های تنیس خود را تکمیل کرد.

در دوره معاصر تنیس حرفه ای از سال ۱۹۶۸ تاکنون مارگارت کورت ، کریس اورت، مارتینا ناوراتیلووا، اشتفی گراف و سره‌نا ویلیامز موفق به کسب چنین افتخاری شده اند. چهار تنیسور دیگر مربوط به سالهای بسیار دور می شوند.

البته سارا ارانی ایتالیایی که وی نیز ۲۵ ساله است کار بزرگی انجام داد تا توانست در فینال گرانداسلم رولان گاروس در زمین فیلیپ – شاتریه در برابر ماریا شاراپووا حاضر شود. مترجم: بهرام افتخاری.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سامان:

    سلام..این خبر درسته؟؟!!شاراپووا فینال با ویلیامز بود که باختش!!تا حالا ۱۶ بار با ویلیامز دیدار داشته فقط۲بار برده..هرچند من دوستداشتم خبرتون درست باشه ولی خودم بازی رو دیدم که باخت شاراپووا:((

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.