شازده کوچولوی جدید با دو سوغاتی متفاوت برای دل​شکستگان حقیقی+عکس

به گزارش خبرآنلاین، «اوپس از سیاره قلب» نوشته کورت هورتن هوبرت تا کنون از سوی ناشران ملل مختلف به زبان های متعددی ترجمه و روانه بازار نشر شده و با استقبال خوانندگان مواجه شده است.

مترجم این کتاب معتقد است که مجموعه اوپس داستانی مانند داستان شازده کوچولو دارد که از سیاره‌ای با نام «قلب» به زمین نگاه می‌کند و تصمیم می‌گیرد با دو هدیه خود که شامل عشق و دوستی می‌شود به زمین بیاید و مسائل آنها را حل کند. این کتاب با تصویرگری «کانی ولف» برای دریافت بهتر مفاهیم شخصیت جالبی از اوپس را برای مخاطب روایت می کند.

 

در پشت جلد کتاب می خوانیم: «این داستان اوپس است که از سیاره قلب به زمین می آید تا برای انسان ها دو هدیه بیاورد: عشق و دوستی. داستانی از هورتن هوبر همراه با شخصیت دوست داشتنی اوپس خلق شده توسط کانی ولف که قلب و روح را لمس می کند. این کتاب کوچک به دل شکستگان حقیقی معجزه لبخند روی لب ها را نشان می دهد و به دل ها گرمی می بخشد.»

در این کتاب همچنین کارت های کوچکی تعبیه شده که دارای پیام ها و تصاویر قابل تاملی است؛ مانند این جملات: «لبخند هر انسان، مانند شکفتن یک گل است…با یک لبخند تو در هرکجای دنیا، یک دوست خوب پیدا می کنی…»

این کتاب با قیمت ۴۸۰۰ تومان منتشر شده است.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب(در صورت توزیع در بازار نشر) می توانند با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.