شانس متسو برای پرسپولیس بیشتر است/ فوتبال در رمضان را تعطیل کنید

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان طی تماس تلفنی با برنامه “ورزش و مردم” گفت: ما از یک ماه پیش با سه گزینه خارجی به طور رودررو وارد مذاکره شده‌ایم و در انتخاب مربی دو مورد را مدنظر قرار داده‌ایم. نخست اینکه مربی باید شخصیت قهرمانی داشته باشد و دوم اینکه سطح توقعات مالی وی نباید در حد اروپا و کشورهای شیخ نشین حاشیه خلیج فارس باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: هر سه مربی به نام‌های “برونو متسو”، “گابریل کالدرون” و “مانوئل خوزه” در حال حاضر منتظر تماس ما هستند به ویژه متسو که دو دور مذاکره با ایشان داشتیم و باید بگویم این مربی، فوتبال پرسپولیس را خوب می‌شناسد و این تیم را دوست دارد اما من نمی‌دانم چرا در راه حضور در ایران برایش مشکل ایجاد کردند. کالدرون هم در حال حاضر در مادرید حضور دارد و سفر خود به آرژانتین را به تعویق انداخته و منتظر تماس ماست.

وی افزود: با صحبتی که با آقای علی پروین داشتیم مقرر شد تا فردا (شنبه) نشست کمیته فنی و پیشکسوتان باشگاه برگزار شود و سرمربی را انتخاب کنیم. با این حال می‌گویم که هر سه گزینه آماده هستند. در مورد متسو باید بگویم که کار حضور وی در پرسپولیس تمام شده بود اما جوسازی کردند.

رویانیان در پایان با بیان اینکه سازمان لیگ باید به مانند کشورهای عربی، رقابت‌های لیگ را در ماه مبارک رمضان تعطیل می‌کرد، افزود: ما یک کشور مسلمان هستیم و باید به شعائر اسلامی احترام بگذاریم. بازیکنان ما باید از ماه ضیافت الهی بهره ببرند و روزه بگیرند اما شرایط موجود اجازه نمی‌دهد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.