شاهد تحولات عمده در دروس علوم سیاسی هستیم

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رئیس کارگروه علوم سیاسی در شورای تحول علوم انسانی گفت: در حوزه علوم سیاسی کارهای عمیق و اساسی صورت گرفته و به زودی در این شاخه علوم انسانی تحولات عمده‌ای محقق می‌شود.

منوچهر محمدی رئیس کارگروه علوم سیاسی در شورای تحول علوم انسانی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه علوم سیاسی کارهای عمیق و اساسی صورت گرفته، گفت: به زودی در شاخه علوم سیاسی که زیر مجموعه‌ای از علوم انسانی است، تحولات عمده‌ای محقق می‌شود.
وی افزود: این مسئله یک تحول در برنامه‌های دانشگاهی است و بنابراین تدوین کتب براساس آن تحول صورت می‌گیرد یعنی ابتدا تغییر درسرفصل‌ها و برنامه‌های دانشگاهی نمود پیدا می‌کند و پس از آن  تدوین کتب عملیاتی می‌شود، حال ما مشغول تدوین کتب درسی جدید هستیم. 

محمدی خاطر نشان کرد: لازم نیست در کتب علوم انسانی به طور کلی تغییری ایجاد شود فقط مسئله این است که برنامه‌ها باید تغییر پیدا کند و از حالت غربی به وجه اسلامی مبدل شود.
 
رئیس کارگروه علوم سیاسی در شورای تحول علوم انسانی تشریح کرد: کمیته تحول در علوم انسانی از جانب وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی منصوب شده است و این یعنی اهداف صادر شده مشترکا اتخاذ می‌شود. 

وی در پایان مبنی بر همکاری دولت با این شورا ابراز امیدواری کرد و گفت: دولت قبلی حداکثر همکاری را با ما داشت و در دولت جدید نیز تا به حال مشکلی پدید نیامده است، امید می‌رود که این همکاری، مستمرا برای تحقق اهداف اسلامی ادامه داشته باشد. 

انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.