شاهرخ بیانی: فینال جام حذفی همه چیز را مشخص می کند

۳۰م دیماه ،

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در فینال جام حذفی مشخص می گردد که کدام تیم بهتر از آن یکی است.

شاهرخ بیانی آنالیز و تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم فوتبال استقلال تهران در دربی ۷۶ بهتر از پرسپولیس بود پس از تماشای فیلم بازی خواهید دید که استقلال در پاسکاری ها ۱۷ یا ۱۸ ضربه به توپ می زدند ولی پرسپولیس پاس اشتباه بسیار داشت واز توپ های ارسالی پشت مدافعانمان بسیار استفاده می کرد.

وی ادامه داد: هر دو تیم احتیاج به برد داشتند پرسپولیس برای فرار از رده دهمی , ما برای ماندن در صدر جدول لیگ برتر به ۳ امتیاز نیاز داشتیم.

بیانی خاطر نشان کرد: اگر هر تیم مدعی بهتر بودن را در دربی دارد، فینال جام حذفی نشان می دهد که چه تیمی در دربی ها بهتر است چون در جام حذفی قهرمان و تنها تیم برتر معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: استقلال برای برد به زمین رفت چون باید برای قهرمانی در لیگ تمام امتیازات را جمع کنیم.

بیانی در مورد تصمیمات داوری گفت: قضاوت قهرمانی ضعیف نبود کسانی که اعتراض دارند می توانند فیلم بازی را تماشا کنند و کارشناسان نیز در برنامه ۹۰ اظهار نظر خواهند کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در مورد بسته بودن دربی تصریح کرد: دربی به شرایط جدول بستگی داشت دو تیم برای گرفتن ۳ امتیاز به میدان آمده بودند پرسپولیس چیزی برای از دست دادن نداشت.

وی ادامه داد: در دوره ما نیز تکنیک بازیکنانی هم چون چنگیز در استقلال و محمدخانی در پرسپولیس بسیار به چشم می آمد و گلهای بسیاری رد وبدل می شد ولی حالا بازیکنان تحت فشار می باشند و نمایش قابل قبول ندارند.

بیانی در پایان اظهار داشت: بازی دربی حساسیت ها خاص داشت و بالاخره این بازی تساوی شد ولی برنده اصلی این دیدار حساس تماشاگران بودند که از ساعت ۶ صبح روز بازی به استادیوم آمده بودند ودر آخر نیز اتفاقی نیافتاد. /آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.