شاهین طبع: باید فکری برای داوری کرد / صادق زاده: استرس خارج کردن یک خارجی را داشتیم!

۰۳م آذر ،

سرمربیان دو تیم دانشگاه آزاد و فولاد ماهان اصفهان در مورد جذابترین بازی هفته و حواشی آن توضیح می دهند.

مهران شاهین طبع سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد پس از بازی مقابل فولاد ماهان نتوانست ناراحتی خود را از تصمیمات داوران پنهان کند و در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اشاره کرد: داوری بازی واقعاً خوب نبود و حتی قضاوت داوران روی شرایط بازی تأثیر بگذارد توقع بازی جوانمردانه هم نمی رود البته توان تیم ما همین است و بازیکنانم واقعاً زحمت کشیدند ولی بازهم باید فکری برای داوری کرد.

وی اضافه کرد: مطمئنم نور بخش رئیس کمیته داوران هم دوست دارد شرایط داوری بهتر باشد اما در مجموع این قضاوت ها مشکل ساز است باید شرایط به گونه ای باشد که ۳ داور داخل زمین مواظب همه چیز باشند وقتی شهار حمایت از جوانان را می دهیم داوران هم باید در کنترل هیجانات، استرس و حرکات بازیکنان جوان به نوع دیگری برخورد کنند.

پس از سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا شما در هفته های قبل هم همین نظر را در مورد داوران داشتید؟ شاهین طبع درخواست کرد که این صحبت ها را برای زمانی نگه دارید که ما برده باشیم تا تصور نشود به خاطر باخت این حرف ها را می زنم.

**صادق زاده: بازیکنانم با تصور بازی راحت به زمین آمدند

محسن صادق زاده سرمربی تیم فولاد ماهان هم مشکل تیمش را دو چیز می دانست: مشکل ما این است که یکی از دو بازیکن خارجی با آمدن کریس ویلیامز باید از تیم خارج شود نگرانی و دسترسی ناشی از این جریان بر تیم ما تأثیرگذاشته و در این بازی هم کاملاً مشهور بود البته برای برگرداندن آرامش به تیم تلاش بسیاری کرده و در نهایت هم در کوارتر چهارم این آرامش را به دست آوردیم.

صادق زاده ادامه می دهد: تیمی که قهرمانی می خواهد باید به نوع دیگری عمل کند بازیکنان ما با تصور پیروزی و بازی راحت به میدان آمده و این دومین سبب نوسانان بازی تیم بود.

سرمربی فولاد ماهان همچنان جریان نیامدن صمد نیکخواه به اصفهان را سبب مشکلات تیمش دانسته و از مسائل پشت پرده ای گفت: که بر بازی تیمش تأثیرگذار بود./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.