شاهین نجفی به ایران استرداد می شود

به گزارش شهدای ایران، داود براتی مسئول هیات خانواده شهدا و ایثارگران در این نشست خبری با اعلام این موضوع که درخواست استرداد شاهین نجفی از آلمان به ایران در مدت زمان ۲۴ ساعت آینده به سفارت این کشور در ایران تحویل می شود گفت: اگر کارها بر اساس روال خود و به درستی انجام شود این خواننده هتاک نهایتا ظرف مدت ۷ روز آینده وارد ایران می شود ولی در صورت اینکه این کار انجام نشود پس از گذشت مدت زمان ۱۰ روز کاری اقدامات متناسبی را در دستور کار خود قرار خواهیم داد که برگزاری تجمع در مقابل سفارت آلمان در تهران با هماهنگی حوزه و دانشگاه و دیدار با آیت الله صافی و سایر علمای حوزه علمیه قم از جمله این اقدامات خواهد بود.

مسئول هیات خانواده شهدا و ایثارگران در این نشست خبری در ابتدای سخنان خود افزود: در تمامی ادوار تاریخ همیشه دین مورد هجمه دشمنان و بدخواهان قرار گرفته اما طبیعتا در آن طرف قضیه هم همیشه دوستارانی دارد که در مقابل این هجمه ها به دفاع از آن بر می خیزند. این روند حمله هجمه به دین اسلام از ابتدای زمان حیات پیامبر اکرم (ص) تا آخرین امام یعنی امام حسن عسگری (ع) ادامه داشته است.

براتی ادامه داد: این فضا و جو هتاکی و اهانت به ائمه به امروز راه پیدا کرده و امروزه می بینیم که در مبحث جنگ نرم و تهاجم فرهنگی که امروزه کشور اسلامی ما را نشانه گرفته و مقام معظم رهبری بارها و بارها در سخنان مختلف خود به آن اشاره کرده اند بحث هایی نظیر سلمان رشدی، هتاکی به پیامبر اکرم (ص) در دانمارک و حتی سوزاندن قرآن در آمریکا را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از جمله این بحثها که امروز مطرح می شود موضوع شاهین نجفی است که وی احساس می کند که با اقدامات خود لطمه ای را به دین زده و مهمتر اینکه فکر می کند مهم هم بوده است در صورتی که این گونه نیست.

مسئول خانواده شهدا و ایثارگران تصریح کرد: شاهین نجفی و یا با اسم کامل “مرتضی نجفی پورمقدم” از کودکی در خانواده ای بزرگ شده که بسیار باز بوده و اصلا اعتقادات مذهبی نداشته اند و به همین علت از دوران کودکی با انحرافاتی رشد کرده و در نوجوانی به گروههای موسیقی پیوسته و می توان گفت که وی یکی از موسسان گروههای موسیقی زیر زمینی بوده که این سبک زندگی بر خلاف تحصیلات او بوده که در رشته جامعه شناسی تحصیل می کرده است.

گفتنی است شاهین نجفی در دوران تحصیل خود در دانشگاه بارها با شکایت دانشجویان به کمیته انضباطی فراخوانده شده که در نهایت با رای بالای این کمیته از دانشگاه اخراج شده است. اخراج این فرد زمینه های انحراف جدی وی را پدید آورد به صورتی که پس از اخراج، وی اقدام مهاجرت از کشور کرد و به دنبال آن مصاحبههایی با شبکه های بیگانه از جمله رادیو فردا کرد که در یکی از این مصاحبه ها نه خداوند و نه شیطان را قبول ندارد.

بر اساس اطلاعات دریافتی این خواننده معاند با رفتن به هامبورگ آلمان در گروههای ضد نظام و گروههای شیطان پرستی عضو شده و در آنها به فعالیت ضد نظام می پردازد. این قبیل اقدامات وی تا به آنجا پیش رفت که در ماجرای فتنه سال ۸۸ وی گروهی را راه اندازی کرده و اقدام به جریان سازی در داخل کشور کرد که نمونه آن سرودن اشعاری در مورد مرگ “ندا آقا سلطان” است که پس از این اقدام وی پای خود را فراتر نهاده و اشعار متعدد دیگری را بر ضد نظام جمهوری اسلامی ایران می گوید و اجرا هم می کند. حتی در مورد شهادت “صانع ژاله” نیز اقدام به اجرای آهنگی که در آن به صراحت به مقام شامخ شهدا توهین کرده است.

براتی اضافه کرد: اقدامات ننگین شاهین نجفی تا به آنجا پیش رفت که در بحث جنگ نرم آمریکا و به دنبال سخنان وزیر امور خارجه آمریکا پیرامون جنبش رقص و دیپلماسی رپ، وی در این قبیل مجامع حضور یافته و به همکاری با آنها می پردازد تا جایی که در مراسم رژه همجنس بازان نیز حضور پیدا می کند و از این حضور با افتخار هم سخنان بر زبان می آورد.

مسئول هیئت خانواده شهدا و ایثارگران در بخش دیگر سخنان خود گفت: به دنبال هتاکی این خواننده ملعون و منافق به امام هادی (ع) جوانان – دانشجویان و طلاب به صورت خودجوش دست به کار شده و اقدامات بی نظیری را خلق کردند که از جمله این اقدامات می توان به راه اندازی بیش از ۲ هزار وبلاگ دینی و ارزشی با موضوع معرفی و شناخت امام هادی (ع) اشاره کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

همچنین در کنار این اقدامات، برگزاری نمایشگاههای کاریکاتور، ساخت بازی های رایانه ای و اقدامات دیگر از جمله برنامه هایی است که در این زمینه در حال انجام است.

وی ادامه داد: هیئت خانواده شهدا و ایثارگران به نمایندگی از خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران کشور شکایت نامه ای را تنظیم کرده که در ناحیه ۳۱ دادسرا توسط “نصرالله قراخانی” وکیل هیئت خانواده شهدا و ایثارگران مطرح شده و بازپرس ویژه “روح الله رئیسی” پرونده را از تاریخ ۳/۳/۹۱ مورد پیگیری قرار داده است و در این راستا به اطلاعات دقیقی همچون مشخصات دقیق فردی شاهین نجفی به همراه مشخصات خانوادگی ایشان و اینکه در سال ۱۳۸۳ از ایران خارج شده و تا امروز برنگشته است. همچنین وی اشاره کرد در نشست های بعدی جزئیات بیشتری از پرونده ایشان را اعلام میکنم که فعلا به دلایل مختلفی بهتر است باز نشود.

مسئول هیات خانواده شهدا و ایثارگران که اسناد پرواز و پاسپورت مرتضی نجفی پور مقدم ” شاهین نجفی ” را در دست داشت ادامه داد در صورت صلاحدید قاضی پرونده جزئیات بیشتری از پرونده های قضایی شاهین نجفی به همراه فسادهای اخلاقی ایشان و پرونده های سیاسی خانوادگیشان را فاش خواهیم کرد.

براتی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کاریکاتور در نقاط مختلف شهر تهران، مسابقه پیامکی و جشنواره فعالان سایبری ایثار و شهادت از جمله برنامه های دیگری است که در دستور کار هیئت خانواده شهدا و ایثارگران قرار دارد.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.