شاید پرونده ژوزه هم به مشکل وینگادادچارشود

۲۵م آذر ،

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، ابتدا در خصوص آخرین شرایط مذاکرات با مانوئل ژوزه اظهار داشت: جلسات متعددی را با مانوئل برگزار کردیم اما اگر توافقات طرفین و فسخ همکاری به صورت دوستانه رو به جلو نرود وکیل رسمی خودم آماده است تا از طریق فیفا کار را رو به جلو ببرد، حتی می‌خواهد این اتفاق دو یا سه سال هم طول بکشد اما نمی‌گذارم حق پرسپولیس ضایع شود.

وی افزود: شاید این موضوع مثل پرونده وینگادا شود، اما چون ادله خودم را دارم و روی قراردادم با این مربی نیز مطالعه دقیق دارم،وکیلم آمادگی لازم را برای دفاع از حق پرسپولیس را اعلام کرده است و مانوئل بداند او را هرگز اخراج نمی‌کنم.

رویانیان تاکید کرد: اگر راستش را بخواهید من الان پول ندارم به مانوئل بدهم اگر ایشان با ما به توافق رسید که همه چیز روال خود را دنبال طی می کند، در غیر این صورت اگر کار به دعوا در مراجع‌های بزرگ‌تر برسد وکیلم آمادگی دفاع از باشگاه را دارد.

وی در خصوص آخرین صحبت‌هایش در مورد مانوئل نیز تأکید کرد: امیدوارم همان‌طور که تا الان ژوزه با ما دوستانه رو به جلو رفته و باحمایت بی چون و چرای من هم مواجه شده همین اتفاق باز هم تکرار شود. اما اگر مسائل دوستانه کنار برود آماده‌ایم طبق قرارداد بسیار شفاف و کوتاه از طریق وکیل مسلط خودمان کار را در مراجع دیگر پیگیری کنیم و هیچ ترسی هم از این موضوع نداریم.

مدیرعامل پرسپولیس خطاب به بازیکنان قرمزپوش نیز گفت: البته من معتقدم که مشکل تیم ما فقط کادر فنی نبود، باید از این به بعد بازیکنان تیم هم به خود بیایند.بازیکنان یک روی سکه موفقیت یک تیم می باشند اما برخی بازیکنان متوقع می باشند. بازیکنان باید بدانند وظیفه اصلی آنها جلب رضایت ۳۰ میلیون هوادار پرسپولیسی است که باید با عملکردشان در میادین دل آنها را شاد کنند که متاسفانه تا کنون چنین خواسته ای برآورده نشده است.

وی افزود: بازیکنان بدانند برخی از توقع‌هایشان از من درست نیست و باید انصاف را رعایت کنند. من با کمال میل پایبند امضای خودم در زیر قراردادهای آنها هستم اما بازیکنان هم که هر کدام از بهترین‌های فوتبال ایران می باشند باید توقع باشگاه و هواداران را عملی کنند. من دوست دارم همه چیز در پرسپولیس عادلانه باشد.

رویانیان تأکید کرد: با توجه به اینکه تصمیم گرفتیم تا یحیی گل‌محمدی فعلاً امورات پرسپولیس را با کمک پرسپولیسی‌های سابق رو به جلو ببرد اما بازیکنان پرسپولیس هم بدانند آنها هم در بخشی از ناکامی‌های تیم مقصر می باشند و باید به این مردم پاسخگو باشند. در برنامه ۹۰ مجری برنامه سه گزینه به من اعلام کرد اما من به بازیکنانم رأی ندادم و گفتم، اشکال از خود من است. هرکسی اگر اشکال خود را بپذیرد قطعاً می‌تواند در آینده موفق‌تر شود.

وی افزود: من برخورد خوبی با سرمربی تیم داشتم و حالا به نظرم بازیکنان هم باید به خودشان بیایند و پاسخگوی اتفاقات و نتایج باشند. نمی‌خواهم کسی دل مرا شاد کند بلکه از بازیکنان می‌خواهم دل ۳۰ میلیون مردمی را شاد کنند که با موفقیت آنها می‌خندند و با ناکامی آنها گریه می‌کنند. مردم از این بازیکنان توقع دارند تا عادلانه و منصفانه پای در گود بگذارند و به خاطر پیراهن بزرگ باشگاه تلاش کنند.

وی در پایان یادآور شد: موقعی که بازیکنان به آن خواسته‌های مردم جواب مثبت دهند من هم انشاالله طبق قرارداد کارهایی که بخواهند در چارچوب قانون برای آنها انجام می‌دهم اما به شرطی که آن نیز توقعات را برآورده کنند و از هرگونه بی‌نظمی خودداری و در چهارچوب باشگاه و تیم حرکت کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.