شاپا در گفت‌وگو با ایسنا: گیتی‌پسند می‌گوید مجانی بازی کن!/ حتی جوابم را هم نمی‌دهند

۳۰م دیماه ،

011-33.jpg

ملی‌پوش برزیلی تیم فوتسال گیتی‌پسند به سبب پرداخت نشدن مبلغ قراردادش به کشورش بازگشته است، اما باشگاه اصفهانی با وجود پرداخت نکردن قراردادش، حاضر به صدور کارت بازی‌اش هم نیست!

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رادیمار ونانسیو ملقب به «شاپا» ملی‌پوش فوتسال برزیلی از فصل قبل به گیتی‌پسند اصفهان پیوست. این بازیکن در حالی که تا پایان فصل ۹۱ با تیم اصفهانی قرارداد داشت، پس از آغاز جام جهانی به برزیل رفت و به سبب پرداخت نشدن قراردادش تاکنون به ایران بازنگشته است. باشگاه گیتی‌پسند، اما هنوز برای بازگرداندن این بازیکن تلاش می‌کند و منتظر پایین آمدن نرخ ارز است. این در حالی است که شاپا دیگر نمی‌خواهد در ایران بازی کند و قید گیتی‌پسند را زده است.

شاپا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که هرگز به ایران بر نخواهد گشت، تصریح کرد: من علاقه بسیاری به بازی در گیتی‌پسند دارم، اما آنها پولی برای پرداخت ندارند و تاکنون هم تعهدات را به طور کامل اجرا نکرده‌اند.

بازیکن ملی‌پوش برزیل افزود: مذاکراتی را در یک ماه قبل با گیتی‌پسند داشتیم و قبول کردم که برگردم، اما آنها از من می‌خواستند که بدون دریافت پول بازی کنم. از باشگاه گیتی‌پسند به خاطر آنچه تاکنون برایم انجام داده تشکر می‌کنم، اما دیگر نمی‌توانم رایگان و دور از خانواده بازی کنم.

شاپا همچنین با اشاره به این که از باشگاه‌های برزیلی پیشنهادهایی دارد، به ایسنا گفت: شما می‌دانید که فقط یک ماه از لیگ ایران مانده و من هم می‌خواهم در لیگ بازی کنم، اما گیتی‌پسند باید کارت بازی‌ام را صادر کند اما هیچ کس جوابم را نمی‌دهد. این برایم ناراحت کننده است و از دریافت رضایت نامه‌ام ناامید شده‌ام.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.