شاکری: جبهه غربی-عربی برای سرنگونی اسلام خیز برداشته است

مجتبی شاکری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به قدرت ایران در منطقه گفت: برای اینکه ما قدرت خودمان را به همه دنیا نشان دهیم باید به ارزشهای انقلاب اسلامی اهمیت دهیم و خدا را شکر شاهدیم که این اتفاق همواره با حمایت مردم از آرمانهای انقلاب اسلامی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: هر ساله در مناسبت های مختلف از جمله روز جهانی قدس شاهدیم که نوع حضور مردم و اتحاد آنها و شعارهایشان در روز قدس حساستر و مناسب با شرایط داخلی و خارجی کشور می شود.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران ادامه داد: در حال حاضر جبهه غربی – عربی برای سرنگونی اسلام  خیز برداشته تا پروژه اسلام ستیزی را توسط کشورهایی که جنسشان عربی است دنبال کنند، به همین علت مردم با دقت بیشتر و حضور جدی و پرشور خود برای دفاع از فلسطین و جبهه بیداری اسلامی در روز قدس امسال وارد میدان شده اند که این نشان از فعال بودن مردم در راه مبارزه با استکبار جهانی و زورگویان به مردم مظلوم منطقه دارد.

شاکری با اشاره به بخشی از سخنان امام درباره وضعیت جهان خاطرنشان کرد: در ابتدای پیروزی  انقلاب اسلامی و نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین توسط امام راحل، شاید این حرکت برای عده ای باورپذیر نبود که بتوان این گونه عالم را متحول کرد اما این اتفاق با جدیت امام راحل و حمایت مردم جهانی شد و در حال حاضر مردم دیگر کشورها در کنار مردم ایران برای دفاع از فلسطین قیام می کنند.

وی تاکید کرد: این امر می تواند دلگرمی و راه روشنی باشد برای مردم منطقه و جهان اسلام از جمله مردم کشورهای نظیر بحرین، یمن، مصر، تونس که دست به انقلاب های گسترده ای زدند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.