شاگردان قطبی مانع ازصدرنشینی سانفرس

 امروز هفته‌ی ۲۰ جی‌لیگ ، برترین و جذاب‌ترین لیگ آسیا دنبال شد و با درخشش شاگردان قطبی تغییری در صدر جدول ایجاد نشد و باوجود تساوی خانگی وگالتا سندای این تیم همچنان با اختلاف یک امتیاز نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌ی خود یعنی سانفرس هیروشیما ، در صدر باقی ماند.

 امروز در یکی از آخرین دیدارهای هفته‌ی بیستم ، دو تیم شمیزو اس-پالس و سانفرس هیروشیما در ورزشگاه ۵۰ هزار نفری هیروشیما به مصاف یک دیگر رفتند. سانفرس که در ابتدای بازی بسیار امیدوار بود تا با پیروزی بر تیمی که هفته‌هاست رنگ برد را ندیده است ، گام بلندی را برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی برخواهد داشت به ناگاه در پایان بازی نصیبی جز شکست ندید.

 شاگردان قطبی بازی را بسیار ضعیف آغاز کردند و در دقیقه‌ی سوم بازی این هیساتو ساتو بود که توانست دروازه‌ی شمیزو را بگشاید و تیمش را با یک گل پیش بیندارد. نکته‌ی جالب آن است که ساتو مهاجم کهنه‌کار سانفرس هیروشیما که سابقه‌ی آقای گلی در جی لیگ دوم را نیز در کارنامه دارد ، شانزدهمین گل فصل خود را در این دیدار به ثمر رساند تا با اختلاف قابل توجه هفت گل ، در صدر جدول گل‌زنان قرار گیرد.

 در ادامه‌ی مسابقه شرایط آن‌چنان که باید به سود نارنجی‌پوشان شهر شیزوکا پیش نرفت و نیمه‌ی اول با همان نتیجه‌ی ۱-۰ به سود سانفرس به پایان رفت ، تا هواداران این تیم با توجه به توقف وگالتا سندای در خانه بیش از پیش به صدرنشینی امیدوار شوند. با پایان نیمه‌ی اول و آغاز نیمه‌ی مربیان ، دوئل افشین قطبی و هاجیمه موریاسو آغاز شد تا قطبی بار دیگر ارزش‌های خود را در لیگ ژاپن به نمایش بگذارد.

 با آغاز نیمه‌ی دوم شاگردان قطبی و شاگردان موریاسو بار دیگر در مقابل یک‌دیگر صف‌آرائی کردند. بازی تا دقیقه‌ی ۵۷ بدون اتفاق خاصی دنبال شد ، اما به ناگاه ورق برای شمیزو برگشت و مدافع کره‌ای جوان و خوش‌آتیه‌ی این تیم یعنی کی‌جی‌لی با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد تا شمیزو با لشکری ۱۰ نفره در برابر سانفرس میزبان و البته پیروز به ادامه‌ی مسابقه بپردازد.

 اخراج کی‌جی‌لی برای شمیزو خوش‌یمن بود و این تیم توانست در هیروشیما طوفانی به پا کند و با لشکری ده نفره در دقیقه‌ی ۸۱ توسط تاکاجی به گل تساوی دست یابد و در فاصله‌ی فقط سه دقیقه بعد نیز با گل‌زنی اومائه به گل برتری دست یابد ، تا تمام رشته‌های موریاسو و شاگردانش برای سو قصد به صدر جدول جی‌لیگ پنبه شوند.

 نکته‌ی جالب در مورد پیروزی‌های شمیزو برابر سانفرس هیروشیما در رقابت‌های جی‌لیگ ، کسب اولین پیروزی خارج از خانه در پنج دیدار گذشته است.

 شمیزو اس-پالس با کسب این پیروزی در رده‌ی یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و دو پله صعود را نسبت به هفته‌ی گذشته‌ی خود تجربه کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.