شاگرد اخراجی و نخود هر آشی در صدا آمریکا

علیرضا نوری زاده این شاگرد اخراجی و نخود خود خواسته هر آشی با اطلاعات و اخباری مهندسی شده که بوی انتقام و شاید باجگیری می دهد هراز گاهی ظاهر می شود و تحلیل هایی سخیف به خورد بینندگان می دهد. بگونه ای رفتار می کند گویی از تمامی فعل و انفعالات مطلع است و بسان دن کیشوت به اهداف کور (!!) حمله می کند.

به گزارش همراهان نیوز ، برنامه افق با اجرای سیامک دهقان پور از شمول یک برنامه سیاسی خارج شده؛ گاه تاریخ را دوباره ،اما پر غلط می نویسد و گاه موجوداتی جدید و مفاهیم عجیب تولید می کند.

روایتی غریب از دوران مصدق ارایه می کند ؛ نام و عنوان مسئولین ایرانی در سالهای پیروزی انقلاب را تغییر می دهد ؛ و گاه از پس کوچه ای دور افتاده به حوادث جنگ ایران و عراق نظر می افکند.

بضاعت اندک برخی دعوت شوندگان و گزافه گویی برخی دیگر ملغمه ای طنز گونه را پدید آورده است.در این وسط ،قیافه حق به جانب و کاملا خشک سیامک دهقانپورکه نه توانایی مداخله در بحث دارد و نه اطلاعات کافی از موضوعات مطروحه؛برنامه افق را به کلاس دبیرستان با معلمی بی سواد اما خشک تبدیل کرده است. در مقایسه با عنایت فانی او باید زمانها سیری کند تا خامی شود پخته!!!

در این بین کسانی هستند فاقد علم و حلم که با ضرب داد و گاه بیداد خودنمایی می کنند و بجای شرکت در مجلس شعر و مغازله (!!) به تفسیر حوادث می پردازند و وهم و خیال شاعرانه را با سیاست در می آمیزند.

علیرضا نوری زاده  این شاگرد اخراجی و نخود خود خواسته هر آشی با اطلاعات  و اخباری مهندسی شده که بوی انتقام و شاید باجگیری می دهد هراز گاهی ظاهر می شود و تحلیل هایی سخیف به خورد بینندگان می دهد. بگونه ای رفتار می کند گویی از تمامی فعل و انفعالات مطلع است و بسان دن کیشوت به اهداف کور (!!) حمله می کند.

برنامه افق به دنبال چیست؟ به نظر من نه تنها سیامک دهقانپور بلکه مدیران صدای آمریکا به نا امیدی کامل از تبیین حوادث داخل ایران رسیده اند و ضعف و ناتوانی از لابه لای صدای لرزان آنها پیداست.

نرگس دولتی


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.