شایعه پرداخت ۷۰ میلیارد تومان توسط سپاهان به یک بازیکن / اصفهانی‌ها: تکذیب می‌کنیم

در خصوص رقم قرارداد محمد دانشگر با سپاهان شایعات عجیبی مطرح شده است که باشگاه اصفهانی آنرا تکذیب می‌کند.

شایعه پرداخت ۷۰ میلیارد تومان توسط سپاهان به یک بازیکن / اصفهانی‌ها: تکذیب می‌کنیم

به گزارش ممتاز نیوز، بعد از پیوستن دانشگر بازیکن استقلال به سپاهان، خبرهایی عجیبی از رقم قرارداد او به گوش می‌رسد.

درباره اینکه دانشگر از باشگاه سپاهان چه میزان دستمزد دریافت کرده اعداد و ارقام متعددی عنوان می‌شود.

برخی از دستمزد ۵۰ میلیاردی برای سه سال حرف می‌زنند و برخی نیز مدعی‌اند دانشگر برای سه فصل ۷۰ میلیارد تومان دریافت کرده است. این اعداد عجیب و غریب در حالی عنوان می‌شود که سعید صادقی که به نوعی بمب نقل و انتقالات لیگ برتر محسوب می‌شد، با دریافت ۲۰ میلیارد تومان عضو باشگاه پرسپولیس شد و عجیب است که درباره دستمزد دانشگر چنین اعداد و ارقامی به گوش می‌رسد. اینکه پرداخت چنین دستمزدی صحت داشته باشد، روشن نیست اما بدون شک رقمی که به این بازیکن داده شده بسیار بیشتر از آن دستمزدی است که باشگاه استقلال در نظر داشت برای این مدافع هزینه کند.

واکنش باشگاه سپاهان به رقم ۷۰ میلیاردی

باشگاه سپاهان نسبت به خبر انتقال محمد دانشگر از باشگاه استقلال به اصفهان واکنش نشان داد. روابط عمومی باشگاه سپاهان اعلام کرد: با قاطعیت اعلام می کنیم چنین پولهایی در نقل و انتقالات خرج نمی کنیم و رقم انتقال دانشگر به اصفهان در قرارداد سه ساله به مراتب کمتر از ۷۰ میلیارد تومان بود.

روابط عمومی باشگاه سپاهان همچنین اعلام کرد هدف ما در نقل و انتقالات ترویج فرهنگ فوتبال پاک است و اصولا پولی برای انتقالاتی این چنین در اختیار نداریم. تیم فوتبال سپاهان بازیکن می خرد؛ اما با ضوابطی که به حیات فوتبال صدمه نزند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.