شبکه‌ای سیاسی با اهداف براندازانه، این روزها تمام قد در تبلیغ “همجنسگرایی” + تصاویر

۲۱م اسفند ،

اندکی قبل از برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری بود که بازوی رسانه‌ای دولت انگلیس تصمیم گرفت علاوه بر داشتن سایت و رادیوی فارسی‌زبان یک تلویزیون نیز تاسیس و فعالیت‌های خود را به عرصه تصویر نیز گسترش دهد.

به گزارش خبرنگار وب‌گردی باشگاه خبرنگاران؛ در ابتدا برخی عوامل روزنامه‌نگار که از ایران فرار کرده بودند فعالیت و همکاری خود را با این شبکه آغاز کردند و عده‌ای از هم از سایت و رادیو بی‌بی‌سی به “تلویزیون بی‌بی‌سی” اضافه شدند. سال ۸۸ همه گمانه زنی‌ها در مورد نوع عملکرد و فعالیت تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی به فعالیت‌های سیاسی تعبیر میشد. تعبیری که چند ماه اول درست از آب درآمد و بعد از انتخابات ریاست جمهوری محل استقرار شبکه بی‌بی‌سی فارسی در لندن در حقیقت تبدیل به اتاق فکر فتنه شد. اندکی گذشت تا اینکه غبار فتنه در ایران خوابید و شبکه بی‌بی‌سی شاخه ها و بازوهای رسانه‌ای خود را گسترش داد.

ورود بی‌بی‌سی فارسی به عرصه فرهنگ و هنر و تاریخ

تلویزیون “بی‌بی‌سی فارسی” که در جریان “فتنه ۸۸ ” ماموریت خود را به زعم مدیران به درستی انجام داده بود از سوی بازوی رسانه‌ای دولت انگلیس ماموریت‌های جدیدی را در عرصه فرهنگ و هنر و تاریخ بر عهده گرفت. ساخت و پخش مستندهای سفارشی از فرهنگ و تاریخ ایرانی که هم فرهنگ ایران را زیر سوال می‌برد و هم تاریخ را تحریف می‌کرد در دستور کار قرار گرفتند. تعداد زیادی مستند با عناوین مختلف به صورت سفارشی تهیه و تولید شدند تا بخشی از آن‌ها فرهنگ ایرانی را زیر سوال ببرند و برخی از آن‌ها نیز دوران‌ منحوس ستم شاهی را تطهیر کنند.

وقتی بی‌بی‌سی، روی به پخش خبرها جهت دار می‌آورد

به گواه تاریخ بی‌بی‌سی فارسی از همان ابتدا هم پایگاه و رسانه‌ای در خدمت بهاییت بوده است. فرقه‌ای که دشمنی و عناد آن با فرهنگ و تاریخ ایرانی ریشه در سال‌های فعالیت منحوس آن دارد. از ابتدا در رادیو علیه مردم ایران تبلیغ میشد، بعدها مجموعه سایت هم به این تریبون تبلیغاتی اضافه شد تا اینکه تلویزیون، داشته‌های دولت‌مردان انگلیسی و سران “فرقه ضاله بهاییت” را کامل‌تر کرد. شبکه‌ای که بخشی از هزینه‌های مالی آن از حیفا در سرزمین‌های اشغالی تامین می‌شود در ابتدا و براساس مانیفست این فرقه نظام جمهوری اسلامی ایران را مورد هجمه قرار داد از سیاست گذشت تا نوبت به فرهنگ و تاریخ رسید و این روزها قانون فرقه ضاله بهاییت، بی‌بی‌سی فارسی را مجاب به این کرده تا به ترویج انحراف اخلاقی بپردازد.

بی‌بی‌سی فارسی چگونه انحرافات اخلاقی را ترویج می‌کند؟

فرقه ضاله بهاییت که بخشی ازتفکیک‌ناپذیر کانون‌های صهیونیستی است در ابتدا اینگونه القا کرد که ترویج انحراف اخلاقی در میان جامعه هدف(ایرن) می‌تواند بخشی از فعالیت علیه نظام جمهوری اسلامی ایران باشد. اتاق‌های فکر تشکیل شد تا اینکه گزارش‌هایی در خصوص ترویج فرهنگ بی‌بندوباری و همجنس‌گرایی به تناوب در سایت بی‌بی‌سی فارسی و تلویزیون این بنگاه خبرپاکنی انتشار یافت.

ترویج همجنسگرایی، ترویج فرهنگ غربی-صهیونیستی

بی‌بی‌سی فارسی با بهره‌گیری از امکانات مالی و تجهیزاتی دولت انگلیس و کانون‌های صهیونیستی و به طور خاص فرقه ضاله بهاییت این روزها جامعه هدف ایرانی را مورد آماج حملات ضد فرهنگی و ضد اخلاقی خود قرار داده است، پخش مستندهایی با هدف ترویج فرهنگ بی‌بند و باری در میان خانواده، تهیه گزارش‌های جهت دار از زندگی بی‌قید و بند غرب و قرار دادن آن‌ها در آرشیو سایت بی‌بی‌سی که برای همیشه در دسترس باشند کار را تا بدانجا پیش برده است که با جستجویی ساده در فضای مجازی می‌توان ابعاد اولویت‌های بی‌بی‌سی را شناخت و به آن پی برد.

خبرنگاران بی‌بی‌سی، ابزار جدید ترویج فرهنگ بی بند و باری

خبرنگاران(بازیگران بی‌بی‌سی فارسی) با حضور در سایت‌های اجتماعی این روزها فضای اینترنت را به فضایی برای ترویج فرهنگ بی‌بند و باری تبدیل کرده‌اند. ماه قبل خبری از روابط غیر متعارف اعضا و کارکنان بی‌بی‌سی فارسی به نقل از نفیسه کوهنورد انتشار یافت که خبر از رسوخ اعتقادات فرقه ضاله بهاییت در میان اعضای این بنگاه وابسته به شبکه‌های قدرت و کانون‌های صهیونیستی میداد، اما انتشار یافتن عکس‌هایی از “نگین شیرآقایی” در فضای مجازی که در فستیوال منحرفان جنسی لندن شرکت کرده بود ابعاد جدیدی از این ماجرا را برملا کرد.حضور شیرآقایی در فستیوال منحرفان جنسی سال ۲۰۲۴ ابعاد جدیدی از تبلیغ فرهنگ بی‌بند و باری از سوی کارکنان بی‌بی‌سی را به نمایش گذاشت.



در عکس‌هایی که در وب‌سایت منحرفان جنسی لندن انتشار یافته است نگین شیرآقایی با وضعی زننده در فستیوالی ملاحظه می‌شود که به فستیوال منحرفان جنسی شهره است و رابطه داشتن با جنس موافق در آن امری عادی به شمار می‌رود.

از میان عکس‌های زننده انتشار یافته شیر‌آقایی در این وب‌سایت تنها عکس‌‌هایی کمتر از انگشتان یک دست را آن هم با ملاحضات بسیار می‌توان منتشر کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.