شبکه دو برای نوجوانان فرش سپید پهن می‌کند

۲۸م آذر ،

فرش سپید کاری از گروه نوجوانان شبکه دو از شنبه ( ۲ دی ) ساعت ۱۸ با اجرای عبدالله روا روی آنتن می‌رود، برنامه ای که به نوجوانان کمک می‌کند تا استعدادهای خود را شناخته و آن ها را پرورش دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما،  حامد جواد زاده تهیه کننده این برنامه با اعلام این‌که «فرش سپید» جایگزین شش‌تایی‌ها می‌شود، افزود:  با این برنامه در حقیقت شش‌تایی‌ها با ساختاری منسجم‌تر و جذاب‌تر به خانه مخاطبان می‌رود.
به گفته او «فرش سپید » شنبه که سه شنبه هر هفته روی آنتن می‌رود، از آیتم‌های مختلفی مانند کتابخوانی،  نقد فیلم، آموزش عکاسی ، دانستنی‌ها تشکیل شده است.  
جواد زاده با تاکید براین مسئله که نوجوانان از استعدادهای بی نظیری در رشته‌های مختلف مثل  نویسندگی، کارگردانی، نقاشی،‌ طراحی لباس، ورزش برخوردارند، «استعدادیابی» را مهمترین هدف این برنامه عنوان کرد و افزود: بر اساس توافق‌های صورت گرفته نوجوانانی که از طریق این برنامه معرفی شوند تحت حمایت ارگان‌های محتلفی مثل انجمن نخبگان،‌وزارت ارشاد و بسیج هنرمندان قرار می گیرند.  
او گفت: نوجوانان  نخبه می توانند از طریق تلفن‌های این برنامه با ما تماس بگیرند یا رزومه خود را روی سایت برنامه بگذارند، تا بتوانیم با آن‌ها تماس بگیریم.
به گفته این تهیه کننده  « فرش سپید » هر هفته با یک موضوع ویژه روی آنتن می‌رود و طی آن از بهترین‌های مشاغل مختلف دعوت می‌شود تا با حضور در این بنرامه تجربه‌های خود را در اختیار نوجوانان قرار دهند.
 او  با بیان این‌که نوجوانان با استعداد و موفق و همچنین نمایندگان ارگان‌های مختلف نیز به این برنامه دعوت می‌شوند،‌ تصریح کرد: اجری بخش گفت و گو با میهمان را عبدالله روا و نرگس فتحی بر عهده خواهند داشت.

*معرفی نخبگان فرهنگی و هنری در کافه سپید
جواد زاده همچنین از پخش برنامه ای با عنوان « کافه سپید» خبر داد و افزود: این برنامه پنجشنبه‌ها ساعت ۱۹ با اجرای هیلدا خسروی پخش می‌شود.
وی گفت: در این بخش جذاب نوجوانان با نخبگان فرهنگی – هنری کشور مانند کمال‌الملک، حضرت حافظ، ‌فردوسی و دیگر موارد  آشنا خواهند شد.
او گفت: این برنامه از پنجشنبه (۷ دی) به صورت زنده پخش خواهد شد. /ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.