شبکه یک «دسر توت‌فرنگی» را سرو می‌کند

جام جم آنلاین: فیلم سینمایی«دسر توت‌فرنگی» به کارگردانی محمدرضا حاجی‌باشی و تهیه‌کنندگی محمدهادی پروین، روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه از شیکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاین، محمدهادی پروین تهیه‌کننده این فیلم سینمایی ، با اعلام این خبر، گفت: نسخه نهایی این اثر از سوی سیمافیلم تحویل شبکه یک سیما شده که از سوی این شبکه نیز برای پخش در روز جمعه ۲۲ اردیبهشت – در آستانه روز بزرگداشت مقام مادر و پاسداشت منزلت زن – در نظر گرفته شده است.

«دسر توت‌فرنگی» ، داستان زنی به نام شیرین را روایت می‌کند که در پی بروز حادثه‌ای برای همسرش ، می‌کوشد به سختی خانواده سه نفره‌اشان را از طریق تنها کاری که بلد است ، اداره کند.

این درام خانوادگی ، تصویرگر زندگی و دغدغه‌های زنی است که تلاش می‌کند از خلال ترمیم رابطه لطمه دیده با دخترش مینا ، هم خانواده را سرپا نگه دارد و هم در کارش پیشرفت کند.

پروین، افزود: منطبق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ، تصویربرداری فیلم در لوکیشن‌های پیش‌بینی شده ، در زمستان سال پیش در مناطق مختلف شهر تهران از جمله منیریه ، کاشانک ، شهرک قدس ، ایرانشهر ، میرداماد ، ضرابخانه و شیخ‌هادی ، به پایان رسید و پس از پشت سر گذاشتن مراحل تدوین ، ساخت موسیقی ، ترانه ، صداگذاری و میکس نهایی ، پیش از پایان سال ۹۰ ، نسخه نهایی فیلم «دسر توت‌فرنگی» ، تحویل سیمافیلم شد.

پریسا مقتدی ، هومن برق‌نورد، مهتاج نجومی ، الهام شکیب ، روشنک گرامی ، شاپور معمارزاده ، پریسا رضایی ، عقیل تقی‌زاده ، محمدجواد ستارالعیوب و . . . از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ، نقش‌آفرینی می‌کنند.

مجری‌طرح فیلم سینمایی «دسر توت‌فرنگی» ، محصول سیمافیلم ، سیدحسین میرطار است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.