شبکه پویا حال و هوای معنوی به خود گرفت

شبکه پویا این روزها کودکان را به تماشای انیمیشن های دینی و مذهبی دعوت می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه تلویزیونممتازنیوز، همزمان با شب های قدر و سالروز شهادت حضرت امام علی (ع) شبکه پویا هم حال و هوایی معنوی به خود گرفته و کودکان را به تماشای برخی انیمیشن های دینی و مذهبی دعوت می کند.

انیمیشن سینمایی، ابراهیم خلیل الله به کارگردانی بهروز یغماییان و شهرام خوارزمی در حال پخش از شبکه پویا است.

دیگر انیمیشن بلند شبکه پویا مجموعه فرمانروایان مقدس نام  دارد که در قالب هفت فیلم برای آگاهی کودکان از داستانهای مذهبی و قرآنی پخش می شود.

این مجموعه به کارگردانی امیر محمد دهستانی فیلم هایی چون فرمانروایان طالوت، نبرد داوود با جالوت ، فتح اورشلیم، نبرد داود با آرامیان، حضرت سلمیان و ملکه صبا و انتهای حکومت حضرت سلیمان را شامل می شود.

یک قسمت از این مجموعه پنج شنبه پخش شد و قسمت های بعدی آن ساعت ۲۱ امروز پخش می شود گر چه این مجموعه انیمیشنی دینی در ظاهر برای کودکان تولید شده اما قصه های قرآنی آن قطعا برای بزرگترها هم جذاب است و می تواند نکته هایی آموزنده را به مخاطبان خود گوشزد کند با توجه به کمبود چنین برنامه هایی «فرمانروایان مقدس» را می توان از معدود انیمیشن های قرآنی دانست.

دهکده حیوانات، ماجراهای کوشا، سریال دیدنی رامکان، پسر شجاع، قصه های رمضان، با خانمان، باماکاش بالشی، مدرسه موش ها، ماجرای میتی کومان یا همان مامور مخصوص حاکم بزرگ، قصه های غزاله ، گروه هفت و دیگر کارتون ها و انیمیشن هایی است که کودکان و نوجوانان می توانند روزهای پنج شنبه و جمعه از شبکه پویا ببینند.

با توجه به سراسری شدن این شبکه دیگر تمام مردم ایران به برنامه های آن دسترسی دارند و برای دانستن برنامه پخش شبکه هم می توانند به سایت iribtv.ir مراجعه کنند در سمت راست صفحه اول این سایت زیر منوی اصلی جدول پخش هفتگی شبکه پویا نمایی قرار گرفته است./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.