شبنم مقدمی در شبکه سحر از دردمندی ˝پریچهر˝ می گوید

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

شبنم مقدمی بازیگر سریال تلویزیونی ˝سقوط یک فرشته˝ در برنامه ˝ما و شما˝ یکشنبه این هفته شبکه سحر حضور می یابد.

به گزارش ممتاز نیوز؛ مقدمی در این سریال مناسبتی نقش “پریچهر” را ایفا کرده که زنی جوان و دردمند است و زندگی سخت و پرفراز و نشیبی را در کنار خانواده اش متشکل از فرزند، مادر و برادر سپری می کند.

شخصیت پریچهر چهره ای تلخ داشته و با واکنش هایی که از خود نشان می دهد سعی دارد از جامعه ای که به او ظلم کرده، انتقام بگیرد. وی نوعی رفتار دوگانه از خود نشان می دهد یعنی گاهی قالب یک زن دردمند را به خود می گیرد و گاهی آنقدر پرخاشگر می گردد که به زمین و زمان ناسزا می گوید.

مجموعه تلویزیونی “سقوط یک فرشته” ماه رمضان امسال هر شب از سیمای کردی شبکه سحر پخش می شد. این مجموعه به کارگردانی بهرام بهرامیان در ۲۸ قسمت ۳۰ دقیقه ای داستان خانواده حاج حبیب، سارا (دخترش) و فاطمه (دخترخوانده اش) را به تصویر کشیده است. زندگی این خانواده با ورود پسری به نام نیما و دوستی او با سارا، دستخوش مسایل و مشکلات بسیاری می گردد.

شبنم مقدمی بازیگر نقش “پریچهر” در این سریال با هنرمندانی همچون مسعود رایگان، فریبا کوثری، مهرداد صدیقیان، هدی زین العابدین، خاطره اسدی و محمدرضا علیمردانی همبازی بوده است.

“ما و شما” به تهیه کنندگی شراره خرازیان یکشنبه ۳۱ شهریور ماه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران به مدت ۴۰ دقیقه به صورت زنده روی آنتن سیمای کردی می رود.

آزاد ابراهیمی اجرای این برنامه را بر عهده دارد و محمد محمدی و مصطفی قوامی دستیاران تهیه و یحیی امینی گزارشگر این برنامه می باشند. از جمله آیتم های این برنامه گفتو گوی مجری و مهمان، نمایش بخش هایی از حضور بازیگر در سریال مربوطه و گزارش ارسالی از سنندج را می توان نام برد.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.