“شبهه‌افکنی در انتخابات” حربه اشخاصی است که با عدم اقبال مردمی مواجهند

۳۰م دیماه ،

معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران گفت: تنها اشخاصی از حربه شبهه‌افکنی استفاده می‌کنند که احتمال می‌دهند مردم در انتخابات به آنها رو نمی‌کنند؛ به آنها پیشنهاد می‌کنم به جای بازی با واژه‌ها، اختلاف‌افکنی و ابهام‌زایی، دل مردم را به دست آوردند.

“سردار سرتیپ محمدرضا یزدی” در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتیممتازنیوز، آزادی انتخابات را یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌ انتخابات‌ قبل برشمرد و اظهار داشت: ابهام‌افکنی در این ویژگی با وجود اشراف همگانی عموم بر حقیقت این امر، بیانگر تلاش بعضی برای شبهه‌افکنی در انتخابات پیش‌رو است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با انتخابات و “کلیدواژه انتخابات آزاد” افزود: تنها اشخاصی از “حربه شبهه‌افکنی” استفاده می‌کنند که احتمال می‌دهند مردم در “انتخابات” به آنها رو نمی‌کنند؛ به آنها پیشنهاد می‌کنم به جای بازی با واژه‌ها، اختلاف‌افکنی و ابهام‌زایی، دل مردم را به دست آوردند.

معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: مردم ما امروز آگاه شده‌اند و به دنبال شعارهای کاندیداها یا احزاب نیستند بلکه خدمت صادقانه را ملاک انتخاب خود قرار داده و هر کس را که در این مسیر حقیقی گام بردارد، برمی‌گزینند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.