شبکه انتقال مخابرات در ۱۲ استان طی ۳ ماه آینده ارتقاء می یابد

۲۶فروردین۱۳،

 

مهندس قضاتی طی گفتگویی از خرید تجهیزات شبکه انتقال به منظور ترمیم و ارتقاء شبکه مخابراتی ۱۲ استان خبر داد و گفت : با آغاز مراحل ترخیص تجهیزات سیستم های انتقال ، شبکه مخابراتی استانها در طی دو ماه آینده به قابلیت های تازهی مجهز خواهند شد.
 
به گزارش وبسایت رسمی شرکت مخابرات ایران، قضایی مشاور مدیر عامل و مدیر پروژه های تأمین تجهیزات شرکت مخابرات ایران ضمن بیان این مطلب زمان راه اندازی این پروژه را اینگونه عنوان کرد : این پروژه که از ۸ ماه پیش فرایند خرید آن آغاز شده ، با آغاز ترخیص تجهیزات وارد فاز عملیاتی خود شد و پیش بینی می گردد که طی ۳ ماه آینده عملیات نصب و راه اندازی این طرح به اتمام برسد.
 
قضاتی در خصوص ویژگی های این پروژه گفت : پروژه تأمین تجهیزات شبکه انتقال ، امکان ارائه سرویس به شکلی مطلوب تر و بیشتر را برای سایر اپراتورهای مخابراتی از جمله همراه اول ، ایرانسل ، رایتل و شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی فراهم می کند ، همچنین حل مشکلات Bottle Neck ) و ( Congestion شبکه های قدیمی و فعلی ، ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات در مسیرهای انتقال باند پهن ( خصوصاً ارائه این خدمات برای تقویت ارتباطات بانک ها و مؤسسات مشابه ) از ویژگی ها و الزامات دیگر این طرح است.
 
وی افزود : همچنین به کارگیری این تجهیزات در استانها، منجر به کاهش هزینه های نگهداری خصوصاً هزینه های بالای سیستم های انتقال رادیویی می گردد. 
 
قضاتی در پایان خاطرنشان کرد : این پروژه هزینه های پنهان شبکه را نیز به شدت کاهش خواهد داد و پاسخگویی مطلوب شرکت های مخابراتی استانی را به تقاضاهای روزافزون مشترکان حقیقی و حقوقی فراهم می‌کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.