شبکه سازمان‌های مردم نهاد در عرصه بیداری اسلامی تا پایان سال تشکیل می‌شود

۲۸ آبان ،

1014-1.jpg

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: با تأسی از نگاه مقام معظم رهبری در آماده سازی و بصیرت افزایی جوانان در مواجهه با تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی، باید جوانان را آماده مقابله با این تهاجم‌ها کنیم.

به گزارش تفسیری سرویس «جوانان» ایسنا، محمد صادق اکبری در گردهمایی ملی فعالین حوزه فعالیت‌های جهادی با بیان این مطلب، افزود: اعتقاد ما بر این است که شبکه‌های تخصصی و موضوع محور سازمان‌های مردم نهاد جوانان به سبب گستردگی در کشور می تواند در آماده سازی جوانان نقش موثری را ایفا کند. در این جهت ما به دنبال شناسایی، ساماندهی و سازمان دهی سمن‌ها هستیم تا تشکل‌های تخصصی را به هم مرتبط نماییم و با ایجاد دبیرخانه‌های قدرتمند و توانمند محتوایی در استانهای مختلف کشور، از این ظرفیت عظیم بهره مند شویم.

وی اظهار داشت: اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان با تشکیل شبکه‌های موضوع محور در مباحث جوانان در جهتی توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد در مسائل عمومی و تخصصی گام‌های خوبی برداشته است. شبکه ملی اندیشه ناب با محوریت اندیشه‌های استاد مطهری در استان فارس، شبکه ملی مبشر صبح با محوریت اندیشه‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان مرکزی، شبکه ملی رایحه نجابت با محوریت عفاف و حجاب در استان مازندران تاکنون

دبیرخانه‌های کشوری خود را تشکیل داده و فعالیت هایشان را آغاز نموده‌اند. اکنون نیز شاهد شکل گیری شبکه تخصصی طلایه داران جهاد هستیم که با حضور سازمان‌های مردم نهاد جوانان و گروه‌های خودجوش جوان سراسر کشور در حوزه فعالیت‌های جهادی به فعالیت می پردازند.

معاون ساماندهی امور جوانان با اشاره به موضوع بیداری اسلامی و تاکید ویژه مقام معظم رهبری در این زمینه، گفت: جوانان ما به سبب بهره مندی از شور و اشتیاق، تمایل به فعالیت در عرصه‌های بشردوستانه و حق طلبانه به صورت داوطلبانه دارند. در این جهت با همکاری دبیرخانه مجمع جهانی بیداری اسلامی، شبکه سازمان‌های مردم نهاد در عرصه بیداری اسلامی را تا پایان سال شکل می دهیم.

اکبری تصریح کرد: در سال آینده نشست بین المللی سازمان‌های مردم نهاد در حوزه بیداری اسلامی را با مشارکت جوانان برگزار خواهیم کرد و مبنای ما برای برگزاری این نشست بهره گیری از توان ارزشمند جوانان کشورمان است تا با قرار گرفتن این توانمندی‌ها در کنارهم و هم افزایی در این زمینه، شاهد ثمرات فردی، اجتماعی، فرهنگی و معنوی حضور جوانان دراین عرصه باشیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.