شبکه سحر در ” انتظار ” منجی بشریت

۰۲خردادماه،

برنامه ” انتظار ” سیمای آذری شبکه سحر ، منتظران امام عصر (عج) را با مفاهیم و فلسفه انتظار منجی آشنا می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، پناه نجف زاده تهیه کننده و مجری برنامه ” انتظار ” است که روزهای جمعه از سیمای آذری شبکه سحر پخش می گردد.

نجف زاده در رابطه با ” انتظار ” گفت: این برنامه که در گروه برنامه های مذهبی قرار می گیرد در نظر دارد به موضوع انتظار برای فرج امام عصر (عج) و آشنایی با امام زمان ارواحنا فداه بپردازد. در این برنامه زنده که به صورت گفت وگوی مجری با کارشناس تولید می گردد، موضوعاتی از قبیل ویژگی های منتظر واقعی، انتظار مثبت و ویژگی های آن، وظایف فرد منتظر، خصوصیات فرد و جامعه منتظر و … بررسی می گردد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه از قسمت های مختلفی مانند پخش گزارش از مسجد مقدس جمکران، خواندن نامه های دریافتی از مخاطبان، گفت وگوی مجری و کارشناس و … تشکیل می گردد، افزود: در این برنامه سعی می کنیم به سوالات مختلفی که در زمینه مهدویت مطرح می گردد با حضور کارشناس برنامه پاسخ دهیم.

تهیه کننده ” انتظار ” خبر داد: موضوع این هفته برنامه امام زمان شناسی است، که با حضور حجت الاسلام احمد شرف خانی معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور به آن پرداخته خواهد شد.

وی گفت: در ساخت این برنامه یونس عبادی به عنوان دستیار تهیه کننده به  عنوان مترجم همکاری می نمایند.

برنامه ” انتظار ” جمعه ۳ خرداد از ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه برای شیفتگان حضرت ولی عصر (عج) از سیمای آذری شبکه جهانی سحر به روی آنتن خواهد رفت./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.