شبیخون پلیس به مرکز سولاریوم در خیابان شریعتی+عکس

۰۳م اسفند ،

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: پلیس طی یک شبیخون در شب قبل به یک مرکز سولاریوم در خیابان شریعتی چندین جوان شرور را دستگیر کرد.

ممتازنیوز: سرهنگ علیرضا محرابی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برابر خبر واصله مبنی براین که چند جوان شرور به هویت های سعید ۲۳ ساله و داوود ۲۵ ساله که از اراذل و اوباش به نام منطقه شریعتی تهران می باشند در مخفیگاه خود در آدرس خود خیابان شریعتی محدوده خیابان ملک به همراه اشخاصی تجمع و اقدام به فروش مواد مخدر و شرب خمر کردند. 

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه افزود: به دنبال این موضوع مراتب در دستور کار عملیات مامور پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت. 

این مقام مسئول انتظامی در ادامه اذعان داشت: پس از تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت موضوع دستورالعمل طی شرحی به دادسرای ناحیه ۳۳ارسال و با هماهنگی های قضایی اکیپی از عوامل این پلیس در ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه سوم اسفند ماه سال جاری به آدرس ذکر شده اعزام شدند. 

سرهنگ محرابی ضمن اشاره به حضور عوامل این حوزه در تمامی نقاط اطراف محل مورد نظرافزود: ماموران با رعایت حقوق شهروندی و مواضع شرعی و قانونی وارد محل مورد نظر شده که بدو ورود مشخص گردید سالن سولاریوم به صورت غیرمجاز تاسیس کرده اند و تعداد ۵ نفر به هویت های سعید ، داوود، پوریا، محمد و علی در حال شرب خمر و استعمال مواد مخدر می باشند. 

وی در ادامه با اشاره به دستگیری متهمان گفت: در بازرسی از محل فوق ماموران موفق به کشف ۶۷۰ عدد انواع قرص بدن سازی غیرمجاز، ۴۶ عدد انواع آمپول بدن‌سازی و ۵۳ بطری انواع مکمل های بدن سازی شدند. 

لازم به ذکر است، متهمان جهت بررسی بیشتر و سیر مراحل قانونی به مقر انتقال داده شدند و پرونده شان به مقام قضایی ارجاع شد.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.