شب طلایی آذربایجانی ها در کشتی آزاد/ شریف شریف اف هم طلا گرفت

به گزارش ایرنا، ‘شریف شریف ‌اف’ در این مسابقه که امشب (شنبه) و لحظاتی پیش در ورزشگاه ‘اکسل’ شهر لندن برگزار شد، مقابل ‘جیم اسپینال’ از پورتوریکو در دو وقت متوالی و با نتایج ۶ بر یک و ۲ بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال طلای بازی های المپیک لندن شد.

لازم به ذکر است، ‘طغرل عسگراف’، امشب (شنبه) مدال طلای وزن ۶۰ کیلوگرم مسابقه های کشتی آزاد بازی های المپیک لندن را برای تیم جمهوری آذربایجان به ارمغان آورد.

‘احسان لشکری’ از ایران و ‘داتو مارساگیشویلی’ از گرجستان به ترتیب با برتری مقابل کشتی گیران ترکیه و بلاروس به مدال برنز مشترک وزن ۸۴ کیلوگرم دست یافتند.

شریف شریف ‌اف از جمهوری آذربایجان، ابراهیم آلداتوف از اوکراین، داتو مارساگیشویلی از گرجستان، آنزور اوریشف از روسیه، آرماندس زیربولیس از لتونی، جک هربرت از آمریکا، احسان لشکری از ایران، زائوربک سوخی یف از ازبکستان، احمد میلیکی از مصر، آندرو دیک از نیجریه، دانیل مارتینز از کوبا، جیم اسپینال از پورتوریکو، حاجی مراد نورماگمداف از ارمنستان، ابراهیم بلوکباشی از ترکیه، دانیل دیاز از ونزوئلا، سوسلان گاتسی یف از بلاروس، یرمک بایداشوف از قزاقستان، یوسف عبدالسلام‌ اف از تاجیکستان و اویتومن اورگودول از مغولستان، کشتی گیران وزن ۸۴ کیلوگرم کشتی آزاد حاضر در بازی المپیک لندن بودند.

مسابقه های کشتی آزاد بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن، بعدازظهر روز گذشته (جمعه) با رقابت های دو وزن ۵۵ و ۷۴ کیلوگرم در ورزشگاه ‘اکسل’ شهر لندن آغاز شد.

مسابقه های سه وزن ۶۰، ۸۴ و ۱۲۰ کیلوگرم نیز امروز (شنبه) در حال پیگیری است و رقابت های دو وزن ۶۶ و ۹۶ کیلوگرم، فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

ورزشی. ** ۷۵۳۷ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۱۶۷۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.