شجاعت ایران در دفاع از برنامه های هسته ای خود نشان دھنده سیاست خارجی مستقل است

به گزارش ایرنا، این روزنامه اردو زبان امروز جمعه در مقاله ای عنوان کرد: مسوولان ایرانی شب و روز بدون در نظر گرفتن تھدیدھای خارجی به انجام فعالیت ھای خود در مسیر توسعه برنامه ھای صلح آمیز ھسته ای مشغول ھستند.

در این مقاله آمده، جمھوری اسلامی ایران با فراھم کردن فرصت ھای ھمکاری برای پاکستان، بسیاری از خدمات از جمله صادرات انرژی با ھدف کمک به رفع بحران انرژی در این کشور ارائه کرده و در واقع ایران با این اقدامات، خود را به عنوان ‘برادر بزرگ’ پاکستان به اثبات رسانده است.

روزنامه اوصاف ادامه داد: دولت تھران، با استفاده از سیاست ھای مستقل و بدون تامل موفق به شکست طرح ھای شیطانی آمریکا و غرب شده، در واقع ایران به آمریکا ثابت کرده که این کشور ‘پاسخ آجر را با سنگ می دھد’.

این روزنامه پاکستانی تصریح کرد: جمھوری اسلامی ایران به آمریکا فھمانده است که این کشور و یا رژیم غاصب قدس به عنوان مربی آمریکا، اگر بخواھند نگاه چپ به ایران داشته باشند، یقینا جمھوری اسلامی ایران نام و نشان آنان را از نقشه جھان محو خواھد کرد.

اوصاف اضافه کرد: به علت موضع پایدار و سرسختانه جمھوری اسلامی ایران، دولت نامشروع تل آویو این روزھا به این درک رسیده که از ھرزه گویی علیه ایران باید بپرھیزد، زیرا این رژیم می داند ایران مانند شئی نیست که به راحتی بتوان آن را به دیوار چسبانید و یا کشوری که اجازه منزوی شدنش را بدھد.

این روزنامه پاکستانی در ادامه به دولت و مقامات کشورش نیز توصیه کرد باید موضعی ھمانند جمھوری اسلامی ایران با ھدف اثبات آزادی، استقلال و ملی بودن و حفظ منافع ملی و حاکمیت کشور را داشته باشند.

اوصاف تاکید کرد: ما می توانیم با اتخاذ سیاست ھای خارجی پایدار به آمریکا ثابت کنیم که پاکستان غیر قابل نفوذ بوده و یک کشور کاملا جمھوری اسلامی می باشد.

آساق ** ۱۰۹۵**۱۵۱۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۴۱۸۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.