شجاعت باشگاه خبرنگاران در دفاع از حقوق مردم در خبرهایشان مشهود است/ iبه سریعی سطح طرح ترافیک زوج و فرد کاهش پیدا خواهد کرد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

رییس پلیس راهور کشور با حضور در غرفه باشگاه خبرنگاران:

رییس پلیس راهور کشور گفت: : امسال یک سوم از سطح تخلفات و ۶درصد از میزان تلفات کاسته شده است،‌ هدف ما هم همین بود اما انتظار داریم iبه حداقل برسد.

سردار اسکندر مومنی، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مستقر در محل نمایشگاه، ضمن ابراز خرسندی نسبت iبه استقبال گسترده از نمایشگاه مطبوعات نسبت iبه سال‌های قبل گفت: امسال هماهنگی‌ها iبهتر از سال‌های قبل بود و حتی انضباط ترافیکی اطراف نمایشگاه نیز نسبتا iبهتر اجرا شد.  
 
رییس پلیس راهور کشور در ادامه با اشاره iبه نقش بی‌بدلی رسانه‌ها در کاهش جرائم راهنمایی و رانندگی گفت: طی هفت‌ماهه اول امسال ۳۲ درصد کاهش جرائم را داشته‌ایم بدین معنا که ۳۲ درصد از سطح تصادفات کمتر شده و iبه همان اندازه کمتر برگه جریمه نوشته شده که البته در این زمینه کارهای فرهنگی رسانه‌ها بی‌تأثیر نبوده است.
 
وی بر همین اساس تصریح کرد: رسالت باشگاه خبرنگاران نیز مثل بقیه رسانه‌هاست با این تفاوت شما جوان هستید و شجاعت شما در دفاع از حقوق مردم در خبرهایتان مشهود است.
 
مومنی در ادامه با بیان این مطلب که هدف ما جریمه کردن نیست،‌ خاطرنشان کرد: امسال یک سوم از سطح تخلفات و ۶درصد از میزان تلفات کاسته شده است،‌ هدف ما هم همین بود اما انتظار داریم iبه حداقل برسد.
 
رییس پلیس راهور در پایان با اشاره iبه این نکته که قرار نیست برنامه طرح ترافیک تغییر کند، اعلام کرد: iبه سریعی تغییرات جزیی در جهت کاهش سطح مناطق طرح ترافیک زوج و فرد خواهیم داشت.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.