شجاعی: چیزی در مورد تعلیق به ما ابلاغ نشده است/ زیر پرچم دیگری مسابقه نمی‌دهیم

۱۹م آذر ،

DSC_9218.jpeg

رییس فدراسیون تیروکمان با بیان اینکه هنوز به صورت رسمی به او اعلام نشده که فدراسیونش تعلیق شده است، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم اگر تعلیقی هم وجود دارد، برطرف شود در غیر این صورت کارهای انجام نشده بسیار است که به آن خواهیم پرداخت.

محمدعلی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ تعلیق فدراسیون تیروکمان ایران گفت: من چنین موضوعی را از خبرها شنیده‌ام و هنوز به صورت رسمی چیزی به ما ابلاغ نشده است. ما منتظر نامه مورد نظر هستیم. به هر حال برای هر تعلیقی شرایطی را هم در نظر می‌گیرند که من اطلاعی از موارد اعلام شده ندارم.

شجاعی در پاسخ به اینکه فدراسیون جهانی تیر و کمان دو راه پیش روی تیروکمان ایران قرار داده که بر اساس آن سهمیه ایران در مسابقات جهانی به کشور دیگری واگذار شود یا اینکه کمانداران ایران با پرچم فدراسیون جهانی در رقابت‌های جهانی حضور یابند، گفت: به هر حال هر کشوری می‌تواند با ثبت نام در فدراسیون مجوز حضور در مسابقه‌ها را به دست آورد و اصلا بحث سهمیه وجود ندارد که بخواهند واگذار کنند. از سوی دیگر هم تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده که کمانداران ایران با پرچم دیگری در رقابت‌ها باشند و این اتفاق پس از این هم نخواهد افتاد.

وی دربارهٔ اینکه تا پایان سال میلادی به فدراسیون تیروکمان ایران فرصت داده شده تا مجمع خود را با حضور صفایی برگزار کند گفت: تصمیم در این رابطه با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است.

رییس فدراسیون تیروکمان در پاسخ به اینکه آیا برای رفع تعلیق فدراسیون اقدامی انجام خواهد شد؟ گفت: به هر حال ما تلاش می‌کنیم که تعلیق برطرف شود. حتی تعلیق‌های سخت‌تر از این را هم در بعضی از فدراسیون‌ها پشت سر گذاشته‌ایم و این موضوع هم حل خواهد شد. حتی اگر تعلیق برداشته نشود، کار نشده بسیار است که می‌توانیم در این فرصت انجام دهیم.

شجاعی همچنین گفت: ما حدود ۸ سال در مسابقه‌های بین‌المللی حضور داشتیم و بهترین مقام ما چهلمی بوده است. حالا می‌توانیم کارهای بیشتری را انجام دهیم و اگر در مسابقه بین‌المللی هم شرکت می‌کنیم حداقل رتبه دهمی را بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون در همین مدت هم کارهای زیربنایی را آغاز کرده و من از حدود ۱۵ استان بازدید داشته‌ام هرچند حضور در مسابقه‌های جهانی برای ملی‌پوشان تیروکمان ایجاد انگیزه می‌کند اما سعی می‌کنیم که اگر بحث تعلیق ادامه پیدا کرد، کارهای انجام نشده در این سال‌ها را پیگیری کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.