شجاعی کیاسری: اگر حرف‌های احمدی‌نژاد به بازار شوک وارد کند مجلس غیر علنی می‌شود

۲۴م دیماه ،

سیدرمضان شجاعی کیاسری در گفت و گو با خبرآنلاین دربارهٔ حضور محمود احمدی نژاد در مجلس گفت: برگزاری چنین نشست هایی می تواند در راستای تعامل میان دولت و مجلس مفید باشد و می تواند زمینه برای همکاری بیشتر و پشتیبانی های دو جانبه را فراهم کند.
وی ادامه داد: هم اکنون نگرانی هایی در زمینه مسائل اقتصادی و همچنین لایحه بودجه سال آینده کل کشور وجود دارد و امیدواریم با حضور رئیس جمهور در مجلس این نگرانی ها برطرف شود.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی با بیان این که رئیس جمهور در نشست با نمایندگان مجلس دربارهٔ مسائل بودجه ای و اقتصادی سخن می گوید، گفت: طبیعتا موضوع جلسه و محورهای اظهارات احمدی نژاد باید به هیات رئیسه اعلام شود.
شجاعی همچنین دربارهٔ تاخیر در ارائه لایحه بودجه سال ۹۲ تصریح کرد: دولت باید هرچه سریع تر لایحه بودجه را به مجلس ارائه کند و در غیر این صورت مجلس بودجه سال آینده کشور را به صورت دو دوازدهم تصویب می کند.
نماینده مردم ساری در مجلس دربارهٔ علنی یا غیر علنی بودن نشست احمدی نژاد با نمایندگان گفت: جلسه علنی است و سببی بر غیر علنی بودن ندارد مگر این که رئیس جمهور درخواست کند که حرفهایی دارد که در علنی شدن آن ها شوکی را به وضعیت اقتصادی کشور وارد می کند.
/۲۷۲۹۵ 
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.