شخصیت شناسی مازیار فلاحی

برترین مجله اینترنتی ایران

  بهترین شکل پیشانی، پیشانی مازیار فلاحی است.  اشخاص دارای این پیشانی، روشنفکر، بااستعداد، دلیر، مصمم و بی‌نهایت وقت‌شناس هستند. او انعطاف‌پذیر است ولی تن به مصالحه غیرقابل قبول نمی‌دهد. گاهی به دلیل استعداد خیره‌کننده‌اش دچار خودبینی می‌شود.

چشمان او نشانگر هوش و قدرت و سرشار از ایده و بی‌ریاست. بسیار صادق و خونگرم است، مهم‌ترین نقطه مثبت او این است که طبیعت برون‌گرا و شخصیت باثباتی دارد.

صاحب این پلک شخصیتی مثبت‌اندیش و پذیرای افراد و عقاید جدید است. عاشق کسب اطلاعات و بالا بردن معلومات عمومی‌اش است و نکات ریز مورد‌توجه او از زیر نگاه دیگران به راحتی می‌گذرد. همیشه با علاقه به حرف‌های شما گوش می‌دهد.

به دیگران انرژی مثبتی ساطع می‌کند و با این قابلیت روحیه‌بخشی مربی بسیار خوبی می‌شود و از همه مهم‌تر، پدری قابل اعتماد و محکم و باپرستیژ خواهد شد.

بینی زاویه‌دار و مرتب او نظم خوبی را در کارهایش به‌خصوص برنامه‌های زندگی‌اش نشان می‌دهد. مصمم بودن او در مراحل مختلف زندگی‌اش اختلال در مسیرهایش را به حداقل می‌رساند. فردی متکی به خود است ولی حمایت و راهنمایی دیگران را هم دوست دارد. بی‌گدار به آب نمی‌زند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.