شرایط میهمانی دایم دانشجویان دختر

جام جم آنلاین: دانشجویان دختری که موفق به کسب معدل میانگین بالاتر از هفده در مدت دو نیمسال میهمانی نشدند، ولی میانگین معدل بالاتر از ۱۵ دارند، می‌توانند به صورت میهمان در واحد مقصد ادامه تحصیل دهند.

 براساس ماده واحده بخشنامه جدید نقل و انتقالات، شرایط میهمانی دایم برای ادامه تحصیل دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

براساس اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی،رضایت واحدهای دانشگاهی مبدا و مقصد از عملکرد علمی و فرهنگی دانشجو و عدم مشروطی در ترم‌های تحصیلی ازجمله شرایط لازم برای اجرای این بخشنامه است که در صورت از دست دادن هر یک از موارد دانشجو باید به واحد مبدا باز گردد.

براساس ماده واحده جدید، در طول دوران میهمانی هزینه ثابت هر ترم باید به واحد دانشگاهی مبدا و هزینه متغیر واحدهای گرفته شده به واحد دانشگاهی مقصد پرداخت شود و در سایر موارد مقررات و قوانین مربوط به دانشجویان میهمان حاکم است.

در این اطلاعیه آمده است، بخشنامه ضوابط خاص انتقال دانشجویان فعلی شاغل به تحصیل در دوره‌های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی‌ ارشد به محل زندگی دایم خانواده آنها فقط یک بار برای متقاضیانی که تقاضای خود را از تاریخ ۱۵خرداد تا ۱۵ تیر سال ۹۱ ارایه دهند قابل بررسی و اجرا است و شامل دانشجویان ورودی جدید در مهر و بعد از آن نمی‌شود.

این بخشنامه جدید شامل واحدهای برون مرزی و تهران نمی شود و نقل و انتقال در واحدهای بین‌الملل نیز ممنوع است.(باشگاه خبرنگاران)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.