شرایط آب و‌هوایی یکی از دلایل شکست سنگین بانوان است

۳۱اردیبهشت،

براتیه‌ گفت: شکست سنگین ۶ بر صفر مقابل فیلیپین فاصله واقعی ما و این کشور نیست بلکه شرایط آب‌و هوایی یکی از عمده‌ترین دلایل این شکست است.

سعید براتیه‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: تیم ملی فوتبال بانوان در اولین دیدار خود مقابل فیلیپین با اینکه بازی را ۶ بر صفر واگذار کرد اما با یک باخت نمی‌توان سبب خاصی را بیان کرد و سطح تیم را محک زد.

وی ادامه داد: به طور قطع شرایط جوی و تیمی بر روی بازیکنان اثر گذاشته و نیز اولین بار بوده که هلنا‌ کاستا‌ ‌به طور رسمی تیم را هدایت می کرد و اینکه بازی فوتبال برد و باخت دارد اما ۶ گل حق تیم کشورمان نبود.

سرمربی‌ تیم آینده‌سازان در خصوص ترکیب تیم گفت: به اعتقاد من باید از دروازه‌بانان با تجربه‌تر در این تورنمنت‌ استفاده می کردند و نمی‌دانیم دروازه‌بانان تازه در چه سطحی قرار داشتند.

وی در ادامه افزود: بازیکنان کشورمان در سطح بسیار خوبی قرار دارند چه از نظر تاکتیکی‌ و چه از نظر تکنیکی و چندین ماه نیز زیر نظر این مربی پرتغالی در اردو به سر می برند اما به اعتقاد من باید چند اردو را در یکی از شهرهای کشورمان که آب‌وهوای یکسانی با بنگلادش داشت برگزار می‌کردند تا با شرایط جوی آنجا آشنا می شوند به هر حال امیدواریم بازی‌های بعدی را با نتایج بهتری به اتمام برسانند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.