شرایط انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی اعلام شد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

شرایط انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی اعلام شد

شرایط انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی اعلام شد

رییس مرکز آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش ، شرایط انتخاب رشته متقاضیان ادامه تحصیل در دو دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی را اعلام کرد.

به گزارش ممتاز به نقل از ایرنا ، «اسد الله اسدی گرمارودی»‌ گفت: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در ۱۶ رشته و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در ۱۸ رشته ، تحصیل خود را از بهمن ماه سال ۹۱ آغازکردند و همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم (۱۲ اردیبهشت ۹۲) احکام استخدامی آنان به عنوان دانشجوی متعهد خدمت صادر شد.
گرمارودی افزود: ‌در سال تحصیلی آینده دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی از میان داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه های مورد اشاره شده اند، با رعایت شرایط و ضوابط ویژه مندرج در دفترچه های شماره ۱ و ۲سازمان سنجش آموزش کشور حدود ۲۱ هزار دانشجو در دوره کارشناسی پیوسته پذیرش خواهد کرد.
وی افزود: پذیرفته شدگان نهایی این دودانشگاه در پردیس های سراسر کشور به شرحی که در توزیع ظرفیت ها ، مندرج در دفترچه شماره ۲ آزمون سراسری سال ۹۲ و اصلاحیه های بعدی که ازطریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش اعلام شده است ؛ امکان تحصیل خواهند داشت.
گرما رودی گفت: به منظور ارتقای کیفیت ورودی ، داوطلبان باید دارای نمره علمی شش هزارو ۵۰۰ و بالاتر در زیرگروه آزمایشی مربوطه باشند و معدل کل دوره سه ساله متوسطه آنان نیز ۱۵ و بالاتر باشد.
به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ،وزارت آموزش وپرورش در سال قبل حدود ۲۴ هزار نفر از نیروهای موردنیاز خود را از طریق دانشگاه های یادشده پس از بررسی صلاحیت های عمومی و مصاحبه اختصاصی جذب کرد.

/۱۱۰/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.