شرایط بازدید از مسکن ویژه تهرانسر

۱۱اردیبهشت،

به گزارش نوساز به نقل از خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرده است: بازدید این واحدها از ساعت ٨ صبح تا ١٣ روزهای جمعه است و ثبت‌نام کنندگان پس از دریافت پیامک اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، می‌توانند برای بازدید به محل پایگاه اینترنتی مراجعه کنند.

به گفته مهردادفر بازدید بدون هماهنگی قبلی به سبب شرایط ویژه ساختمانی و حفظ امنیت متقاضیان امکان پذیر نیست و متقاضیان از آوردن کودکان برای بازدید اجتناب کنند.

وی بیان کرد: از این پس پاسخگویی به متقاضیان جهت برطرف کردن نقص پرونده یا تشکیل پرونده در محل پایگاه اینترنتی تهرانسر انجام می‌شود و کارشناسان مربوطه از ساعت ٩ صبح تا ١٣ در پایگاه اینترنتی تهرانسر حضور دارند.

مراجعان باید قبل از هرگونه مراجعه حضوری به پایگاه اینترنتی اینترنتی مسکن مهر شهر تهران، برای برطرف کردن نواقص پرونده خود به پایگاه اینترنتی مراجعه کنند.

ثبت‌نام در مسکن ویژه تهران با واریز وجه به حساب بانک مسکن و به صورت اینترنتی امکانپذیر است.

به گفته فریبرز واحدی – مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران – تحویل تعدادی از واحدها پس از اتمام نازک‌کاری در اواخر خرداد امسال صورت می‌گیرد اما اکثر واحدها از نیمه دوم سال (آبان و آذر ماه) تحویل داده می‌شود.

وی اعلام کرد: این امر با سه شیفته شدن عملیات اجرایی در بهار و تابستان محقق می‌شود و ثبت‌نام‌کنندگان می‌توانند فقط روزهای جمعه و پس از هماهنگی‌های لازم از ساعت ٨ تا ١٣ از واحدهای نمونه مسکن ویژه بازدید کنند.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران با تاکید بر اینکه پایگاه اینترنتی مسکن ویژه تهرانسر بر اساس آورده متقاضی تعریف شده است، گفت: ما امین مردم هستیم و بر اساس کنترل قیمت‌ها و کنترل کیفیت کارحرکت می‌کنیم.

عملیات ساخت پایگاه اینترنتی مسکن ویژه تهران به عنوان اولین پروژه مسکن مهر تهرانی‌ها از مهرماه سال قبل آغاز شده و واجدان شرایط باید طی چهار قسط ۲۰ میلیون تومانی به علاوه قسط پنجم که شامل ۳۰ درصد قیمت زمین است را در مدت یکسال پرداخت کرده و پس از آن ماهانه اقساط کمتر از یک میلیون تومان را بپردازند تا در این پایگاه اینترنتی صاحب‌خانه شوند.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.